Slapenloosheid of telkens om de zelfde tijden wakker!

Wie heeft er nog meer last van?
Ik wordt nu elke nacht wakker rond 2uur, 4uur en 6uur pfffffffff ga dan plassen en lees het boek al zittend op de wc; bevallen van beatrijs....zo'n half uurtje en dan duik ik weer het bed in. Soms denk ik dat zijn precies de tijden waarop de kleine straks gevoed moet worden? Maar of het nou echt overeen komt daar heb ik mijn vraagekens bij?!
Avond's op de bank hou ik het niet meer vol omdat ik telkens rusteloos ben, maar een ommetje maken in deze vries kou zie ik ook niet zitten hihihih Dan duik ik maar in mijn bedje en val al snel in slaap..... Maar snacht begint het spoken weer hahahaha

Ik vroeg mij af of jullie middag's al weer een dutje doen zodat je niet rond 21uur al op bed beland?
Toch denk ik het maar wel te doen middag's want echt gezellig ben ik niet loop steeds heen en weer en als ik dat zat ben ga ik maar naar bed,niet gezellig voor man lief.....
Nou hoor wel of jullie dit ook hebben...

Groetjes Maureen

Ik ga gewoon liggen als ik moe ben en dat is ook s,middags!
En s,avonds om een uur of 9 hou ik het echt niet meer vol dan ga ik naar boven,mijn vriend gaat dan lekker naast me liggen,en kijkt tv!
Maar s,nachts moet ik er ook tig keer uit om te plassen maar val gelukkig gelijk weer in slaap!
Ik droom wel heel veel ook nachtmerrie,s en daar word ik dan weer onrustig van!
Maar het zal er wel allemaal bijhoren,wel gek dat jij die tijden wakker word mischien is het onbewust wel de tijd dat je eruit moet voor de baby straks!
Groetjes
Bianca

Gelukkig geen last van. Ga gewoon rond 11 uur naar bed, en slaap tot de volgende dag de wekker weer gaat.
Maar zou best een soort verbereiding kunnen zijn hoor!

Ik werk nog full time momenteel en ben 's avonds rond 22 uur ook behoorlijk moe.Ik heb alleen het probleem dat ik niet in slaap kom als mijn vriend niet naast me ligt :s. Dus die gaat nu ook braaf, optijd, mee naar boven en ligt dan nog wat te laptoppen.

Wordt 1x wakker 's nachts meestal rond 4 uur.

T schijnt dat het ritme die je baby nu al heeft straks ook het voedingsritme kan zijn. Geen idee of dat ook klopt.

Heyhey,
Heb het wel een hele poos gehad! Ook 2, 4 en 6 uur! Nu slaap ik de hele nacht weer door!
Ik heb wel ergens anders last van: vreselijk onrustige benen!!!! Het liefst lig ik met mn benen in de lucht, haha! Ik zit telkens tegen de kramp aan, in m'n ene of andere bil, in mijn bovenbeen, kuit, enkels of voet! Mijn moeder heeft ook erg veel last gehad van krampen en zij gaf me de tip om een kussen onder mijn kuiten te leggen of wat boeken onder de matras....vannacht dus maar eens met een dik kussen onder de benen gelegen en heeft inderdaad wel wat geholpen! Niet dat het helemaal over was, maar wel rustiger!
Verder mag ik niet klagen!

Liefssss Kim (28 weken)

ik herken het helemaal!!!
ik heb het dus ook..ik slaap zo onrustig al weken lang! dan weer harde buiken..dan weer plassen en kom k niet in slaap..ik kijk altijd hoelaat het is als ik weer wakker wordt en bij mij is het meestal 2 uur,4 uur,5 uur en dan nog eens om half 7 ongeveer!
ik kan vaak goed een half uur wakker liggen als ik heb moeten plassen..
of het de tijden zijn voor de baby?! geen idee! ik heb de vorige keer gevoed op de behoefte van hem en dat was maar 1x echt in de nacht.hij ging ook vrij snel al doorslapen! wie weet wordt dit wel een nachtmensje hahaha

toen k pas zwanger was sliep ik wel eens in de middag even,na 13 weken had ik er geen behoefte meer aan..nu sinds week 27 ongeveer doe ik het wel weer! dan ga ik gewoon even op bed liggen anders red ik de avond niet!
merkte gister wel dat ik niet meer stil kan zitten omdat mijn ribben zeer doen of dan heb ik weer kramp in mn benen..dan weer plassen..pfff af en toe om gek van te worden ja!

liefs kim 30,6wk

hmm ben zelf niet standaard elke nacht wakker gelukkig
maar als ik wakker ben snachts kan ik dus echt niet meer inslapen en gaa ik tv kijken....

overdag nu de afgelopen 2 weken heb ik wel geprobeerd om smiddags effe te gaan liggen aangezien morgen het ritme weer begint van vroeg eruit en 8 keer op en neer naar school voor mn zoontje en dat begon voor de vakantie al aardig zn tol te eisen en tja wordt alleen maar zwaarder natuurlijk nu....

ook hoef ik niet elke nacht te plassen gelukkig...(nog niet dan he)
ik slaap ook slechter zonder mn man ernaast maarja hij heeft echt geen zin (en nee ook niet als ik het vraag nu) om sweekends of doordeweeks al om 9 uur mee te gaan dus ga ik maar alleen met een warme kruik hahaha

Qua die vaste tijden ken ik het niet. Het niet slapen wel, heb ik al vanaf begin juli. Nu al maanden max 4 uurtjes per nacht.
Een middagdutje zit er bij mij niet in ivm werk, maar ook nu met 1,5 week vrij lukt het ook niet, kan gewoon niet slapen. (lijk wel een duracellkonijntje)
En manlief zeurt tegen mij dat ik toch echt uiterlijk om 12 uur naar mn bed toe moet gaan, blijf gemakkelijk zitten. Maar ja ben ook al vanaf baby af aan een echt nachtmens.
Heb heel duidelijk lopen zoeken naar wat mij rust geeft, en probeer daar ook echt redelijk veel tijd voor te nemen (oa. lekker lang douchen of in bad liggen).
Wat mij ook helpt is om 's nachts tussen 4 en 6 wat te eten, is vaak een kwart tot een half flesje ontbijtdrink.

Terug
Bovenaan