Slapenloosheid of telkens om de zelfde tijden wakker!

Ik herken wel veel in het verhaal en de tips van Pini. Op dit moment is het voor mij ook max. 4 a 5 uur per nacht.
Zoek gewoon naar wat jou het meeste rust brengt. 's middags een dutje, vroeg naar bed. Het is best okay om even heel egoistisch te zijn als het om je rust gaat!

nou over slapeloosheid gesproken ik heb dus even van 3 tot 6 wakker gelegen ik kon gewoon mn slaap niet vinden..en nu ben ik totaal los!
pfff maar mn zoontje moet naar school dus ik moest wel opstaan,nou als ik thuis kom,verwarming hoog..filmpje op en op de bank liggen,ben ik zo weg hahaha.en de wekker zetten om hem weer op te halen natuurlijk :)

Hier nog iemand die veel rond dezelfde tijd wakker wordt. Meestal tussen half 3 en 3 uur 's nachts.
Veel eruit om te plassen en me draai dan weer niet in bed kunnen vinden, omdat me bekken zeer doen, of omdat manlief ligt te snurken of dat ik aan het piekren ben over al die dingen die ik nog "moet"doen voordat ons kleintje komt. Pfffff om gek van te worden!!!!!!!
's Middags heb ik het geluk dat mijn zoontje nog zijn middagslaapje doet en dan ga ik ook vaak even lekker liggen, want anders red ik de dag echt niet meer.
Gewoon zo veel mogelijk lekker je rust proberen te pakken met alles waar jij maar rustig van wordt.

Liefs marielle

wisselt bij mij wel erg. Meestal moet ik ergens rond half vier eruit om te plassen en lig daarna een half uur wakker. GA dan even met een klein lampje lezen. Krampen gaat nog, zit er vaak nét tegenaan maar slaap met mijn voeteneind een heel klein beetje hoger, volgens mij scheelt dat wel...
Afgelopen nacht was niks. Lag op mijn rug niet lekker, maar op beide zijden ook niet... Niks was ok. en kwart over zes weer wakker.
's avonds moet ik tussen 10 en half 11 echt naar boven, vanavond misschien nog wel eerder...
liefs, Marianne

Terug
Bovenaan