slapjes??

hoi knof

Ik heb hierboven nog niet alle symptomen geschreven die ik ervaar, maar ik heb even gegoogled en ik wacht gewoon maar eerst even af wat de   huisarts zegt en ik zal er wel op aandringen dat ik verder onderzocht wordt of in ieder geval bloedprikken.

Ik begreep wel uit alle info dat je zo maar nog niet klachtenvrij komt bij schildklieraandoeningen. dat het dus nogal ingewikkeld is om alles weer geregeld te krijgen.
Laten we maar hopen dat ik gewoon aan het ontzwangeren ben.

groetjes rachel

Hoi Dames

Ik ben net bij de huisarts geweest en die denkt niet dat het mijn schildklier is.
Ik was net 2 tellen binnen, had nog maar 2 woorden gezegt en hij had me nog niet onderzocht. goed he van hem dat hij dat al zo snel kan weten.

Ik heb er toch maar even op aangedrongen dat we in ieder geval bloed gingen prikken en dat heb ik nu dus al gedaan.
vrijdag krijg ik de uitslag hiervan. ik ben benieuwd

groetjes irene

oeps, nu heb ik mijn echte naam verklapt. hihihi. rachel zo heet mijn dochter.
Dan maar gelijk met de billen helemaal bloot, mijn zoontje heet danny.

hahaha groetjes

hoi dames

Ik heb de uitslag van mijn bloed en er is niets bijzonders te melden.
Ik mankeer gelukkig helemaal niets dus ik ben op en top aan het ontzwangeren.
Ik ga proberen om deze week nog wat extra rust in te plannen, want ik moet donderdag weer aan het werk. Ik werk vanuit huis dus ik kan nog wel wat schipperen dat scheelt.

Rosanne: heb jij enig idee welke omega 3 ofzo ik het best kan pakken? ik zag wel wat bij de drogist, maar dat was zeker niet goedkoop dus ik denk ik vraag het eerst maar even.

groetjes irene

Hai Rachel (oh nee, dat was niet je eigen naam...)

Ik heb een tijd lijnzaadolie gebruikt, maar dat is niet zo lekker. Wel goedkoper en je kan het bij een reformwinkel halen. Ik gebruik nu oliecapsules omdat ik dat makkelijker vind en de olie niet zo lekker (die deed ik in yoghurt met cruesli). Je hebt visoliecapsules, maar die ik gebruik zijn vegetarisch omdat ik dat ben. Ik geloof dat m.n. de omega 3 en 6 belangrijk zijn, maar vaak heb je 3 of de 3-6-9- combi. Volgens mij maakt het merk niet zo veel uit. Ik vind biologisch enzo erg belangrijk, maar dat vind jij misschien niet. Ze zijn idd best duur. Bij de winkel waar ik ga (provita) hebben ze vaak aanbiedingen 2 voor 1 ofzo. Dan sla ik een voorraad in. De tuinen heeft ze ook, misschien goekoper en ook wel eens een aanbieding. Eigen merk is zowieso vaak goedkoper en scheelt bijna niets in kwaliteit.

Succes!

Rosanne

Terug
Bovenaan