slecht bericht

Lieve meiden

Een uurtje geleden tehoren gekregen dan mijn moeder kanker heeft. Dik KUT
Ze gaat nu de molen in ....meer weet ik niet. Vanavond ga ik naar haar toe.
Voel me verschrikkelijk nu. Mijn man heb ik direct gebeld met de vraag of die naar huis kon komen. Hij is als het goed is bijna thuis.
Ik denk direct aan het ergste....ik kan nog lang niet zonder haar!!!

Liefs Sibje

Hou het wel hier en niet op facebook!!

Lieve meid,

Wat vreselijk!!!!! Ik weet gewoon niet wat ik hier moet schrijven. Goed dat je zo gelijk naar d'r toe gaat met je man. Kan ze je misschien vertellen hoe nu verder.
Je gaat gelijk van het slechtste uit maar misschien is het wel 'goed' te behandelen maar dat het KUT is, dat staat vast. (druk je je nog zacht uit)

Ik wens jullie heeeel veel sterkte!

Lieve knuffel Lynn.

Hoi Sibje,

Val ff in vanuit het september forum..... het is idd een verschrikkelijk KUT bericht!!!
Maar houd de moed erin....ik weet niet wat voor soort kanker ze heeft maar een hele hoop is goed te behandelen tegenwoordig. Ik kan erover mee praten.... mijn schoonmoeder had het in de baarmoeder, eierstokken, buikvlieswand, lever en milt....en we zijn nu bijna 4 jaar verder en ze is door verschillende chemo`s schoon!! De artsen waren verwonderd dat ze het had overleefd maar daarentegen was haar wilskracht zooooo enorm groot dat dat haar heeft geholpen, haar allereerste kleinzoon werd op dat moment 1 jaar en dat wilde ze niet missen!!

Het is makkelijker gezegd natuurlijk dan gedaan maar houd hoop!!

Gr Evelien

Och meid toch wat ongelofelijk shit!! Van je moeder moet men afblijven en die heb je gewoon nodig... Veel sterkte, tis hoe dan ook klote en hopelijk is het goed te behandelen en komt ze er weer bovenop. Hou je taai meid!!

Tjee Sib, daar zit je echt niet op te wachten. Ik begrijp dat je je vreselijk ongerust maakt. Hoop net als de andere meiden dat het goed te behandelen is. Heel veel sterkte voor jullie allemaal en kop op lieverd!!!

Onee meid, wat een verschrikkelijk nieuws zeg!!!! Ik weet hoe je je nu moet voelen. Mijn moeder had een paar jaar geleden een knobbel i. De borst. Is gelukkig met een sisser afgelopen. Maar meid..... Ik hoop dat je zo een beetje houvast gaat krijgen. Want de vloer zal wel onder je uit geveegd zijn nu!

Weet dat we aan je denken! Heeeeel veeeeel sterkte!

Wat een verschrikkelijk nieuws! Weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Goed van je dat je er gelijk naar toe gaat, hoop dat je wat steun kunt vinden bij elkaar wany dit is verschrikkelijk shitnieuws, ook al weet je nog niet precies hoe of wat!

Heel veel sterkte! Liefs

Terug
Bovenaan