Lieve meiden
bedankt voor de lieve reactie.
Ben vanavond bij mijn ouders geweest en ik heb de plan van aanpak gezien.
Morgen krijgt ze een echo van de buik om te kijken of daar wat zit. Ook krijgt ze in de komende week een mri, een mamogravi, een punctie, botonderzoek en nog een scan. Volgens mij is dat het. En dan over 2 weken krijgt ze weer uitslag.
het is zo ie zo borstkanker. De borst gaat eraf. Mijn moeder zei haal ze alle 2 maar weg.
Ze krijgt ook nog een onderzoek of het genetisch bepaald is. Haar moeder is op zeer jonge leeftijd (36 jaar) overleden aan borstkanker. Als uit die test komt dat het genetisch bepaald is komen mijn zusje en ik ook inaanmerking voor onderzoeken. Dat wil ik graag. Ook al is het niet genetisch bepaald. Eens kijken wat mogelijk is.
Best heftig maar mijn moeder is heel stellig IK GA NIET DOOD!!! Nou dat lijkt mij een goed plan!!!
Het is dus nog even afwachten wat uit de onderzoeken komt. Mijn moeder kwam heel positief over. Mijn vader is heel bang dat het uitgezaaid is.
wachten is wat we nu kunnen doen en bidden, maar dat doe ik continu. Mijn moeder...kanker....het lijkt wel een film.....
Verder hebben we enorm gelachten vanavond met z'n allen. Dat is wel de kracht die we samen hebben als gezin. Mijn broer is heel boos, omdat mijn moeder is maart nog een mamogravie heeft gehad en toen leek alles goed. maar wat er nu zit zat er toen ook al. Ze hebben het toen verkeerd gezien. Dom maar niks meer aan te doen. Blij dat mijn moeder pijn kreeg en stappen ging ondernemen anders zou ze er waarschijnlijk mee hebben gelopen tot maart volgend jaar en dan zou het waarschijnlijk erger zijn dan nu.
Ik hoop en bid op een goed einde. Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs
Sorry als het een beetje een warrig verhaal is.