Slecht eten/drinken

A

Anoniem

Guest
Oooooh ze eet zooo slecht!!!
De fles wil ze nog steeds niet (nu al 4 of 5 dagen ofzo!) dus maken we elke keer pap van de fles (ze moet toch die melk binnen krijgen he!). Smorgens bambix, smiddags bambix, en savonds rijstebloem vanille of gewone (is weer eens wat anders...haha...)
Dat ging de eerste dagen nog wel redelijk goed allemaal maar nu speelt ze alleen maar!!!
Mijn vriend heeft woensdag (ik moest werken) een uur(!!!!) met haar gezeten voordat ze een bordje pap voor driekwart op had!!  hahaha ik had allang opgegeven geloof ik, maar hij heeft daar dus echt een uur met haar gezeten! En zij vond het alleen maar geweldig, alleen maar gelachen, en blazen met de pap in haar mond!
Het zullen de tandjes wel zijn, maar toch! Ze at altijd zo lekker, en de fles vond ze ook heerlijk en nu is het een heel gevecht om iets naar binnen te krijgen...ik vind het niet erg als ze eens wat minder eet maar ze moet toch echt wel IETS binnen krijgen!?!!
Maar goed, voor haar is het geen straf als wij een uur met haar zitten, zoals ik net al zei: Ze vind het geweldig en komt niet bij van het lachen  en wij ons maar zorgen maken

Vervelend is dat hé!
Hier gaat het sinds gisteren iets beter, maar ze heeft ook een aantal dagen zo slecht gedronken.
Ik hoop voor je dat ze toch weer heel snel die fles gaat drinken.
Succes
Sil

Hoi.

Hier is het hetzelfde,ik had ook al een topic geplaatst.
Raar genoeg eet meneer wel in zijn wipstoel.
Ziet er alleen niet uit als hij zo zijn fles leegdrinkt,net een klein kalfje.
Maar goed het gaat naar binnen dus dat telt!
Wel lekker hoor de hele dag bambix,goeie oplossing lijkt mij!

Groetjes Mikkie.

nou, net (om 20.00) wilde ze weer de fles niet dus weeeer een bord pap gemaakt maar ze wilde liever niet dan wel! Ze werd ook heel boos...
Ik heb toh even aangedrongen en uiteindelijk zal ze zo'n 90 cc hebben ogegeten ongeveer. Toen ging ze echt "kokhalzen" en toen vond ik het genoeg. Als ik was doorgegaan had ze waarschijnlijk alles weer terug gespuugd en dan had ze helemaal niks binnen.
Wat een gedoe...ik wil gewoon die fles weer!!!
Vind het ook zo lekker om s'avonds die laatste fles te geven, is toch echt iets babyachtigs en ze is dan altijd zo lekker sloom (van het badje) en heerlijk moe..
En smorgens gaf ik altijd een fles bij ons in bed, ook zoooo lekker....en nu zitten we beneden met een bordje pap!
Maar ja, hoop dat ze snel weer normaal gaat eten en drinken

nou, erg vervelend zeg, ik hoop dat het snel weer beter gaat!

groetjes susanne

Nou, nog steeds hetzelfde hier....of eigenlijk nog erger
Ze is echt supervrolijk (waar ik heeeeel blij mee ben!!) maar eten???? Pffff, ze vind ook nog eens alles leuk, interessant en grappig en vooral onder het eten! Ze moet alles zien, tv zetten we al standaard uit, en ze moet overal om lachen! Op zich helemaal super en wij lachen ook de hele dag om haar, maar onder het eten is het niet altijd even leuk! Met haar mond vol pap begint ze te schaterlachen!!!! Hahahahaha
Maar goed, hierdoor eet ze nu dus NOG slechter!
Ze plast nog wel redelijk, niet altijd zo vol als normaal maar ze plast dus wel nog gelukkig. Lijkt ook alsof ze gewoon nooit honger heeft, ze meld zich ook niet. Heeft het veeeel te druk met andere (leukere) dingen volgens mij.
Gisteren bijv:
Om 8.15: 2 hapjes (!!!!!!) pap
Daarna naar de kapper geweest en toen we terugkwamen om 10.00 maar weer een bordje pap gemaakt waarvan ze misschien 100 cc heeft opgegeten.
Om 13.00 uur: weer ongeveer 100/120 cc pap
Om 17.00 uur: heel potje groenten en klein potje(we waren niet thuis)  fruit (groenten en fruit is het enige wat ze super goed eet!)  
20.30 uur: ongeveer 120 cc pap

Fles wil ze nog steeds niet, heb nu 4 verschllende soorten pap hier staan (voor de afwisseling!). Alleen fruit en groenten eet ze goed. Maar zo krijgt ze toch veel te weinig melk binnen???
Ongeveer 300 cc melk op een dag is toch te weinig of niet???
En roosvisee, water, thee of wat dan ook wil ze ook niet (gaat ze mee spelen!).
Maar goed, ik kan haar niet dwingen he! Maar het is wel vervelend hoor..

Hoi,

Hier had ik ook zo een 'fase' (<--- durf het bijna niet te zeggen..hihihi)
En die 300cc is eht het minimum van het minimum wat ze binnen MOETEN krijgen.
Dus ze zit op het randje....
Ik denk ook doordat ze het "te druk" heeft met andere dingen, dat ze daar geen zin in blijken te hebben (dacht ik iig ook)
En nu zit ze hier weer in een periode (die krijgt denk ik ook iedereen) dat slapen en ineens bij inschiet... en het veeeeeeel leuker is hun tijd te besteden aan spelen en andere dingen die ze al kunnen. (staan en springen in bed  )

Ik probeer ondertussen hier met je mee te denken, ik kreeg er alleen nog maar lauw/warme rooibosthee erin.. of heb je dat ook al geprobeerd???

groetjes Debby mv B'Elanna

wat vervelend 4dec! Ik zou er ook zenuwachtig van worden, zijn jullie al bij de huisarts geweest?
Maar Luna is wel blij/energiek, dat is wel een goed teken! Fruit en groentes gaan goed hé? Daar zit ook vocht in, misschien meer extra fruit geven?
Hoop dat het snel beter gaat!
x Esther

Terug
Bovenaan