Slecht eten/drinken

Nou, gisteren was het weer een gevecht met de pap! Gistermargen een paar hapjes en smiddags ook een half bordje maar ofzo. Ik heb haar gisteren gewoon 2 keer flink wat fruit gemaakt en dat at ze wel goed! De warme hap ging weer goed en daarna dus nog wat fruit gegeten!
Gisteravond maar weer (voor de zoveelste keer!!) de fles geprobeerd en........ze dronk!!!!!!
Whahahaha geweldig! Ze heeft ongeveer 120 cc gedronken ofzo, wel weinig maar goed. Ik was allang blij dat ze weer dronk!
Vanmorgen om 8.30 uur meteen weer de fles geprobeerd en heeft ze 150 cc van de 180 cc gedronken!
Ben toch wel blij hoor! Pfffff!
Vanmiddag lekker pap en dan vanovond voor het slapen gaan weer heeeerlijk met haar op de bank met een flesje...mmmmm.....

En debby, dat merk ik ook! Slapen word minder, ze wil spelen/rollen/proberen vooruit te komen! Ook als ze in bed ligt, ligt ze zeker een half uur te spelen (soms wel langer!!) terwijl ze echt wel moe is!
Hier slaapt ze smorgens nog het beste. Een uur nadat ze de eerste fles (dat kan nu weer!!)heeft gehad (die geven we in bed bij ons, daarna lekker knuffelen) gaat ze weer  terug naar bed en dan slaapt ze ook weer meestal heel goed (tot 12.00 uur ofzo!)
Smiddags is op dit moment minder!
Och ja, zo zitten ze altijd weer in een ander "fase"

Jaaaaaaaaa ze heeft vanavond gewoon een (pap)fles van 210 cc gedronken!!!! In 10 minuten was die op!! Hahahaha ze is echt iets aan het inhalen volgens mij!
Vond het zooo lekker, had al een week geen fles meer gegeven (miste ik echt! Gek he!?) en vond het echt heerlijk om weer lekker met haar op de bank te zitten met haar pyamaatje aan en een flesje...mmm...

Hoop dat ze morgen ook drinkt....moet haar om 7.00 uur wakker maken omdat ik moet werken, en ze drinkt de laatste weken niet goed zo vroeg (pas rond 8.00/9.00 uur)...
Och ja, als ze niet wil maken we wel weer een fles of pap als we op het kdv zijn!

nou fijn dat die fles er vanavond gewoon inging! geeft voor jezelf toch weer een lekker gevoel! en ik kan me wel voorstellen dat je dat moment dan mist, dat is het enige moment dat ze nog even lekker(rustig)bij je liggen, tenminste hier wel,

groetjes susanne

Mijn dochter van 8 maanden zit onderin de groeicurve. Ik maak me dan ook zorgen mede gezien het feit dat ze maar net 200 ml melk op de dag haalt. Ze lust wel een fruithapje en kwark maar daar houdt het mee op. In verband met een sterke kokhalsreflex krijg ik er niets anders in. Pap lukt niet, evenals lange vingers, brood e.d.
Ik ben maar haar onder behandeling in 2 ziekenhuizen (ze heeft een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen) maar uiteindelijk komt het erop neer dat je het zelf allemaal moet uitvogelen. Diksap, water of thee e.d. wil ze ook niet.
Echt om radeloos van te worden.

Hoi Osse,

Lees net je berichtje... Jemig zeg, dat is lastig! Geen tips hier, maar wilde je wel even laten weten dat ik meeleef en je heel veel sterkte wens!

Sterkte en succes, KT

quote: osse1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2007 20:32:45'));

Mijn dochter van 8 maanden zit onderin de groeicurve. Ik maak me dan ook zorgen mede gezien het feit dat ze maar net 200 ml melk op de dag haalt. Ze lust wel een fruithapje en kwark maar daar houdt het mee op. In verband met een sterke kokhalsreflex krijg ik er niets anders in. Pap lukt niet, evenals lange vingers, brood e.d.
Ik ben maar haar onder behandeling in 2 ziekenhuizen (ze heeft een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen) maar uiteindelijk komt het erop neer dat je het zelf allemaal moet uitvogelen. Diksap, water of thee e.d. wil ze ook niet.
Echt om radeloos van te worden.

Hoi!!
Ik heb wel een tip voor je, het is het proberen waard.....
In de medische werled zullen ze het (zelden) aanraden; maar ben je al eens naar een osteopaat of een manueeltherapeut geweest??
Hier kan je zonder doorverwijzing van een arts naartoe.
Als een beebje reflx heeft kan het zo zijn (hoeft niet) dat er spanning op de darmpjes staat of spanning op de nekwervels.(of lang reflex)
op deze site staan erkende therapeuten; www.kiss-kinderen.nl

Mijn Dchter heeft dus kiss (hoeft bij jou niet zo te zijn) maar deze site is de enige die ik weet waar erkende therapeuten op staan.
Het is te proberen met een consult, en als het zo is.. is het snel op te lossen.
Zo niet... dan heb je dat iig uitgesloten, succes ermee..

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ook ik ga weer een afspraak maken bij de osteopaat voor Chloë, ivm de slechte stoelgang. Het is zeker het proberen waard..
Sil

Terug
Bovenaan