slecht nieuws van mijn mams

hoi meiden,
ik moet even wat van mij afschrijven en waar kan dat beter dan bij jullie.
ik werd vanmiddag door mijn mams gebeld en die had niet zo'n leuk nieuws.
ze heeft een knobbeltje in haar borst gevonden. zelf denkt ze dat het waarschijnlijk alleen maar een verkalking is, maar toch ben ik erg geschrokken. aanstaande woensdag moet ze foto's laten maken en dan gaan er natuurlijk nog eens 5 dagen tot een week overheen voordat we de uitslag horen.
hoop echt dat het meevalt. ik hoor tegenwoordig zoveel verhalen om me heen, maar dit is toch wel iets te dichtbij.
ik heb een hele speciale band met mijn mams. omdat ik grotendeels door haar alleen ben opgevoed. (verhaal apart). de band is alleen maar hechter geworden toen mijn vader is overleden (ook alweer 15jaar terug, maar dat komt nu wel weer boven).
zelf doet ze er erg luchtig over en zegt dat ik me vooral geen zorgen moet maken, maar ja dat is makelijker gezegd dan gedaan.
ik hou jullie op de hoogte zodra ik zelf ook mee weet.

bedankt voor het luisterend oog (hihi)

groetjes linda

Hoi meis,

Jee dat is schrikken zeg! Wel fijn dat ze zo snel terecht kan.
Ik heb aantal jaren geleden knobbeltje ondekt en kreeg ook binnen week mamografie.

Mij is toen verteld dat als ze iets ontdekken, je gelijk meegenomen wordt voor echo e.d. Bij mij was dat niet het geval, dus ik durfde alweer iets adem te halen, toen ik werd weggestuurd.

Kan je mam dat niet navragen? Wat als ze iets ontdekken, doen ze dan diezelfde dag nog meer testen?

Ik duim voor jullie.

Liefs Irene

Hoi meis,

Ik heb aantal jaren geleden knobbeltje ondekt en kreeg ook binnen week mamografie.

Mij is toen verteld dat als ze iets ontdekken, je gelijk meegenomen wordt voor echo e.d. Bij mij was dat niet het geval, dus ik durfde alweer iets adem te halen, toen ik werd weggestuurd.

Kan je mam dat niet navragen? Wat als ze iets ontdekken, doen ze dan diezelfde dag nog meer testen?

Ik duim voor jullie.

Liefs Irene

Hoi meis,

Ik duim voor jullie.

Liefs Irene

Hoi meis,

Ik duim voor jullie.

Liefs Irene

He meid,

Wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat jeje rot geschrokken bent.
Natuurlijk kun je hier je verhaal kwijt!! Het even lekker van je af schrijven.
Ik hoop dat het allemaal goed komt! Hou ons op de hoogte.

Veel sterkte!
Liefs Anne

heyhey

ik weet helaas precies hoe je je voelt.

ik kreeg het zelfde nieuws vrijdag te horen!!!!
(had ik ook hier op t forum gezet, in de wist je dat)
ook bij mijn moeder is een knobbel gevonden, en ook mijn moeder krijgt woensdag een echo en een mammograffie.
normaal moet je idd een paar dagen op de uitslag wachten, maar als t ernstig is, krijg je dat gelijk te horen zei mn moeder.

we houden ons sterk, blijven positief denken.
woensdag weten we wat meer.

klinkt misschien raar, maar ga nog niet bij de pakkeneer zitten, je weet immers nog niets.
kom op meid, we blijven samen positief en we houden elkaar woensdag op de hoogte oke?

doe rustig aan he!
klinkt hard, maar je kan er toch niks aan doen!
(dat vind ik nog t allerergst. mocht het kwaadaardig zijn, kunnen we er toch niets aan doen, behalve er voor mn moeder zijn natuurlijk!)

liefs, do

Hoi Linda,
Enorme schok lijkt me....
Vooral omdat je moeder je alles is....
Helaas wel herkenbaar.Mijn moeder heeft deze zomer een knobbeltje ontdekt in haar borst.Na mammografie bleek het geen tumor te zijn maar een ophoping van afvalstoffen.Het is weggehaald, maar een week later zat het er weer en helaas nu weer.Nu komen er meerdere onderzoeken.Men is erg onzeker, het hoort niet terug te komen....
De 1e keer dat ze het had deze zomer heeft ze het me veel later pas verteld, om mij te beschermen, omdat ik hoogzwanger was, van Luka, zelf al gestresst was omdat hij niet wilde draaien etc
Ook mijn moeder is mijn beste vriendin, dus kan me voorstellen dat je erg onzeker bent en vreselijk geschrokken...
Ik denk aan je en zal voor je duimen, sterkte....
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan