slecht nieuws van mijn mams

Jeetje wat vervelend. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen.. We duimen voor jullie en ook voor Do haar moeder:)

Groetjes

thx voor alle lieve berichtjes
ik probeer me nog geen zorgen te maken en mocht er wel iets zijn kunnen ze tegenwoordig heel veel.
maar ja we wachten nu eerst maar even morgen af.
ga mijn best doen om morgen met haar mee te gaan naar het ziekenhuis.
het vervelendste is dat ze niet om de hoek woont en je dus niet zomaar even snel langs kan gaan.
heb ook nog een jonger zusje en die is wel erg van slag dus daar morgen ook maar even langs wippen (woont helaas ook niet om de hoek)

groetjes linda

Heel veel sterkte! De onzekerheid is zo vreselijk! Ik denk aan jullie!
Ik snap ook heel goed dat oud verdriet om je vader nu naar boven komt. Bij mij is mijn moeder 12 jaar geleden overleden. En ik moet er ook niet aan denken dat er nu iets met mijn vader zou gebeuren. Die angst en onzekerheid begrijp ik heel goed.
Sterkte ook met wachten, waarom krijg je nou nooit meteen de uitslag?!
Liefs,
Dory

Hoi Linda,

Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Ik heb het net bij Do haar berichtje neergezet, mijn schoonmoeder kreeg gisteren gelukkig een goede uitslag qua borstkanker.
Zij heeft haar moeder en zus eraan verloren, en gaat nu genetisch onderzoek laten doen.

Ik wilde jullie morgen heel veel sterkte wensen en als je even van je af wilt praten, kun je altijd zowel hier als aan de telefoon je verhaal kwijt, dat weet je hopelijk.

Liefs en dikke kussen uit Alkmaar van Stefan, Monica en Isabelle

hey linda

heel veel sterkte vandaag met je moeder!
hopelijk krijgen allebij onze moeders een goede uitslag!

@ alle meiden

heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woordjes!
we horen vanmiddag meer!

liefs, do

Terug
Bovenaan