Slecht nieuws.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

zoals sommige mischien al wisten zijn nu al 1,5 jaar bezig om zwanger teworden.
zonder resultaat.
Mijn vriend heeft 2 week geleden zijn sprema heen gebracht.
en de uitslag is binnen.
hij heeft eingelijk haast geen zaad.
de huisarts zei ook wel dat de kans heel klein is dat mijn vriend mij zwanger kan maken.
 zo KLOTE.
we moeten maar kijken wat nu gaan doen.
wil mischien wel IVF gaan proberen.

vedrietig meisje Lineke.

Lieve Lineke,

bah wat een vervelend bericht voor jullie. Lijkt mij echt heel moeilijk, ook
wat betreft IVF. Laat eerst maar even lekker bezinken en dan kunnen jullie
er even goed   over nadenken.

In iedergeval veel sterkte en denk aan jullie.

xxx Jasmijn

Wil je heel veel sterkte wensen na dit vervelende nieuws...

liefs, zonneke x

Hoi Lineke,

Wat een K* bericht. Veel sterkte gewenst.
Ook voor je vriend, lijkt me voor hem ook heel vervelend om te weten dat het aan hem ligt.

Juup

Lineke,
Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit bericht. Vooral ook voor je vriend, want die zal zich ook wel heel klote voelen. Ik hoop dat jullie hier samen uitkomen.

Groeten,
Danielle

Hoi Lineke,

Wat een vreselijk nieuws! Wat verdrietig.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe en probeer echt hoop te houden, ook al  zit je nu misschien in een diep dal.

liefs Rose

Hey meid, ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie, misschien via een omweggetje, ook een heel mooi kindje mogen krijgen! Sterkte meid. Veel liefs en een dikke knuffel van mij

hoi

ik herken jou verhaal wel een beetje mijn zusje en haar man hebben preccies het zelfde
maar zijn al 4 jaar bezig met een kindje waarvan 3 jaar in het ziekenhuis
normaal heeft een man 1.000.000.000en zaatje en hij heeft er maar 10.000 of zo echt heel zielig omdat mijn zusje echt heel graag wil
mijn zusje krijgt aan het einde van het jaar eerst uiu of iui  omdat ze dat eertst wil proberen en dan pad met hormonen beginnen en dan ivf of xi en ik hoop ook voor haar dat het goed gaat ik gun het haar zo.
ik hoop ook voor jou dat het aanslaat het is een lange weg maar je krijgt er een wonder voor terug heel veel succes

groetjes kristel

Terug
Bovenaan