Slecht nieuws.

heel veel sterkte voor jullie beiden!
ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben!

liefs leetje

Hoi,

Meid, dat is even een tegenvaller! Voor jullie allebei. Heel veel sterkte, en ik hoop dat het gauw mag lukken met een beetje hulp.

Groetjes, Kat

lieve lineke...

Hier iemand die in hetzelfde schuitje zit..
Mijnman heeft ook weinig goede zaadcellen in zijn sperma..
Ook wij hebben een periode gehad van KUTKUTKUT!!!!

Wij zijn inmiddels onderweg naar de tweede zaadcontrole!!
Mijn man heeft de afgelopen maand zink tabletten en foliumzuur geslikt..
Er waren een aantal onderzoeken naar gedaan en dat schijnt te helpen..

Ook van de lieve meiden hier op het forum dat advies gekregen..
Misschien ook iets voor jullie..

Wij moeten volgende week donderdag weer zaad doneren(hahaha)
Ik zal je wel laten weten of het gewerkt heeft..

Nog ff een woordje voor jou en je mannnetje...
Het is niemands schuld het is gewoon niet anders hoe klote het ook is
zo proberen wij het ook te zien anders krijg je van die gigantische schuldcomplexen en zo en dat doet de hele zaak ook geen goed...

Ik hoop dat het voor jullie toch allemaal goed uit gaat pakken...
Misschien kunnen we elkaar er doorheen slepen wat toch ook een beetje de bedoeling is van dit forum denk ik...

Gun jullie zelf wat rust om deze klap te verwerken en ga dan vol goede moed weer verder...

Liefs (dees) opeltigra1 1e kindje ronde 17

Jeetje wat erg!!!! Ook je vriend/ man. Laat het in ieder geval niet tussen jullie in komen te staan. Er zijn vast nog veel mogelijkheden. Ivf inderdaad....
Heel veel sterkte

Hoi meid,

Ik vond dat ik hier ook even op moest reageren, soory als het een lang verhaal wordt. Maar bij ons was dat ook het geval.

In november 2002 zijn we gestopt met de pil, en we dachten we zien het wel, toen er ineens al ander half jaar voorbij was dachten we ineens, wel raar dat we nog steeds niet zwanger zijn. We zijn toen naar de huisarts geweest en daarop volgde een afspraak bij de gyn. Bij mij was alles goed, had een goede eisprong, toen gingen ze bij mijn vriend kijken, zaad ingeleverd en een week later kregen we te horen .... HEEL SLECHT .... weinig zaadproduktie en ook nog eens zeer slechte kwaliteit ... onze wereld storte echt in, maar wij mochten nog niet treuren, hup weer zaad inleveren, en ook de tweede keer HEEL SLECHT .... we werden door gestuurd naar de IVF-poli. Die heeft naar de ballen en penis gekeken en die dacht aan een mogelijke spatader .... na drie echo's HELAAS niets te vinden, hup door gestuurd naar de uroloog, die ging ook weer kijken en zoeken, hup nog een keer echo's WEER NIETS TE VINDEN..... het laatste onderzoek was een prostaat onderzoeken, we gingen er al van uit dat daar ook niets te vinden was maar goed .... ja hoor ze hebben een mogelijke oorzaak, mijn vriend bleek dus een schotje voor de uitgang van zijn prostaat te hebben, wat dus al het zaad tegen hield.... het was te verhelpen d.m.v een operatie. Maar het was niet zeker dat dan alles goed zou komen.

Twee maanden na de operatie moesten we weer zijn zaad inleveren om te kijken of er verbetering in zat en toen kregen we het bericht ..... HIJ HEEFT NU SUPERZAAD !!!!! Nu zat hij 3x boven het "normale" gemiddelde.

Nog geen maand later waren we zwanger .... helaas is dit misgegaan in de 7de week, maar wat ik je wil vertellen ....  blijf hoop houden want misschien is er een oorzaak te vinden en mogelijk te verhelpen !!!!!!!!!!!     Maar geef je gevoel wel een plekje en verwerk het .... anders kom je  deze moeilijke periode slecht door.

Succes !!!!

Liefs Belinda.

http://www.kleinevanos.web-log.nl

hoi Lineke,

Ik las net jouw berichtje en wil je ten eerste heel veel sterkte wensen want weet preces wat het is maar......... wil je ook een hart onder de riem steken met mijn verhaal....
Wij waren ook al heel lang bezig en kregen toen de uitslag dat het bij ons ook bijna onmogelijk was om zo zwanger te raken.
We hebben toen een icsi poging ondernomen en helaas was die mislukt. We stonden op de wachtlijst voor de volgende maar dat duurde weer een paar maanden en wat bleek.......... ik was zwanger!!!! (terwijl de gyn had gezegd dat het vrijwel onmogelijk was)
We hebben nu ook een gezonde jongen hier rondlopen en zijn inmiddels alweer 1 1/2 jaar bezig voor een tweede en gaan nu ook weer door naar het ziekenhuis.
Maar zoals je ziet HOU MOED. Je weet maar nooit of er  voor jouw ook een wondertje in zit.

groeten,

Nikita

Iedereen bedankt voor jullie lieve reactie's moest wel een traantje weg pinken.
het heeft me wel beetje geholpen jullie verhalen.
want er is nog hoop denk ik maar dan.
mijn vriend is er erg nuchter onder en praat er weinig over ik weet ook niet zo goed hoe we nu verder moeten.
hij wil niet allemaal piltjes gaan slikken enz.
dat snap ik aan de ene kant ook wel.
iedergeval allemaal bedankt

lineke22

Heel veel sterkte toegewenst!! Lijkt me heel moeilijk en confronterend. Hopelijk mag het snel raak zijn via de andere weg.
Veel liefs van Suus.

Terug
Bovenaan