slecht nieuws

vanmorgen had ik vreselijke last van krampen en rood bloedverlies nu hebben ze vanmorgen een spoed echo gemaakt en dat zag er slecht uit,er zit niks meer,zo pijnlijk!Ik had eerst nog een mooie echo en nu nu is er niks meer in mijn buik,
Ik probeer rustig te zijn maar dat is moeilijk.
,
bedankt dat ik altijd mocht meelezen etc.
geniet van jullie zwangerschappen,

groetjes, nice

Jeetje meid, hoe is zoiets nu mogelijk? Wat verschrikkelijk. Hoe ver was je nu heen dan? Ik schrok echt toen ik dit las. Hoeveel kan een mens hebben vraag je je dan af en waarom nu nog? De echo was eerst toch goed. Dit gaat mijn verstand te boven. Zulke dingen maken mij zo verdrietig maar ook wel een beetje boos.

Heel veel sterkte in de komende tijd voor jou en alle lieve mensen om je heen.

Liefs Petra

hoi bernice

ik vindt dit zo raar allemaal
eerst was je al verder zwanger toen wat minder ver en nu in eens een miskraam
als het zo is dan wens ik je sterkte

maar anders vindt ik het een misselijke manier van aandacht zoeken
want er zijn heel veel vrouwen dit dit echt door maken en echt heel veel  verdriet
hebben .
en het is niet de eerste keer dat je verhalen niet kloppen
en dit mag je andere zwangere niet aan doen je kunt anderen hier ook bang mee maken

en besteed de energie liever in je mooie mannetje die kan nooit aandacht genoeg krijgen

gr   een augustus mama

quote: eus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2008 13:03:17'));

hoi bernice

ik vindt dit zo raar allemaal
eerst was je al verder zwanger toen wat minder ver en nu in eens een miskraam
als het zo is dan wens ik je sterkte

maar anders vindt ik het een misselijke manier van aandacht zoeken
want er zijn heel veel vrouwen dit dit echt door maken en echt heel veel  verdriet
hebben .
en het is niet de eerste keer dat je verhalen niet kloppen
en dit mag je andere zwangere niet aan doen je kunt anderen hier ook bang mee maken

en besteed de energie liever in je mooie mannetje die kan nooit aandacht genoeg krijgen

gr   een augustus mama

alles wat ik gelezen hebt qua datums e.d. klopt allemaal niet eigenlijk ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik was eerst oprecht blij voor je maar als ik aan het lezen was klopte het gewoon niet... ik vind het ook heel erg voor je als je echt een miskraam hebt gehad maar weet niet meer wat ik moet geloven bij jou..

Nou nou dames. Ik moet eerlijk toegeven dat Nice een rijke fantasie heeft maar deze reacties vind ik wel wat kort door de bocht. Stel ze heeft wel echt een miskraam. Dan is dit toch wel erg hard vinden jullie ook niet? Er zijn ook mensen op msn geweest die tegen mij hebben gezegd dat ze denken dat Nice liegt maar ik kan me niet voorstellen dat je over zoiets liegt om eerlijk te zijn. Denken is 1 maar zeggen is 2 helemaal als het achteraf echt een miskraam blijkt.

Sterkte nice!
gr.Ing

ook ik heb gezegt dat als het echt zo is dan wens ik haar veel sterkte

maar ze heeft al heel veel leugens veteld die heel ver gaan   en niks klopt van haar verhaal

gr een augustus mama

Ieder zijn mening. Ik heb een miskraam gehad en een doodgeboren kindje bij een volgende zwangerschap. Ik waag me dus niet aan dit soort uitspraken. Wat zou een mens bezielen om hierover te liegen toch? Maargoed wellicht ben ik naief.

gr.Ing

Terug
Bovenaan