slecht nieuws

Ten eerste voor de mensen die mij wel geloven ondanks die hoge fantasie bedankt voor jullie berichtjes,als je zoiets liegt dan zit het niet helemaal goed met je,verder wil ik er niet over ingaan want M heeft ook en    reageert op mijn weblog terwijl ze geen code van mij heeft gehad wat dus betekend dat iemand anders dit heeft gedaan heel zielig hoor.

Ik moet volgende week terugkomen om te kijken of alles helemaal weg is via een echo  schoon is is dit niet zo dan maken ze het schoon en moet ik dus naar het ziekenhuis toe.Ik heb net nog 3 uur geslapen ben ook echt heel erg moe!Mocht ik in de toekomst weer zwanger worden dan ga ik dus niks meer schrijven hierover want mijn man vind het ook heel akelig zulke berichten op mijn weblog.

Ik wens jullie wel heel veel geluk met jullie zwangerschappen.

Gr Bernice

ik ga hier verder maar niet in mengen lijkt me...
want ik ken haar niet...maar lijkt mij heel erg als je over zoiets zou liegen, aangezien ik 3 miskramen gehad heb, dus ik geef haar het voordeel van de twijfel...dus ik ga met inge mee...

bernice, veel sterkte en succes met alles!! hopelijk mag je snel goed zwanger worden en een mooi wondertje krijgen!!

grt sweety

hoi Bernicee,

Wat vreselijk voor je zeg! Toen ik las dat je ipv 11 weken zwanger maar 6 weken zwanger was op de echo voelde ik eigenlijk al een beetje nattigheid. Had de verloskundige je al gewaarschuwd dat het mogelijk fout kon zijn of kwam het echt totaal onverwachts? Vreselijk nieuws zeg.
Veel sterkte,

Elke

He, wat ontzettend naar voor jullie. Heel veel strekte om dit verdriet te verwerken!!

Een kennisje van mij had trouwens precies het zelfde. Dacht dat ze 12 weken was, kreeg een echo, zeiden ze dat ze waarschijnlijk 7 weken was. Toen moest ze de week erna terugkomen en bleek dat het gewoon helemaal niet goed zat.

Verdrietig meid!

Ook ik wil je veel sterkte toe wensen. Ik heb het zelf ook nog maar net meegemaakt (zie het onderwerp 'Verlies om verdriet') en je komt echt in een rouwproces terecht. Het is allemaal zo verdrietig en je toekomst komt er ineens weer heel anders uit te zien.

Sterkte! Liefs Viola.

Terug
Bovenaan