Ten eerste voor de mensen die mij wel geloven ondanks die hoge fantasie bedankt voor jullie berichtjes,als je zoiets liegt dan zit het niet helemaal goed met je,verder wil ik er niet over ingaan want M heeft ook en reageert op mijn weblog terwijl ze geen code van mij heeft gehad wat dus betekend dat iemand anders dit heeft gedaan heel zielig hoor.
Ik moet volgende week terugkomen om te kijken of alles helemaal weg is via een echo schoon is is dit niet zo dan maken ze het schoon en moet ik dus naar het ziekenhuis toe.Ik heb net nog 3 uur geslapen ben ook echt heel erg moe!Mocht ik in de toekomst weer zwanger worden dan ga ik dus niks meer schrijven hierover want mijn man vind het ook heel akelig zulke berichten op mijn weblog.
Ik wens jullie wel heel veel geluk met jullie zwangerschappen.
Gr Bernice
Ik moet volgende week terugkomen om te kijken of alles helemaal weg is via een echo schoon is is dit niet zo dan maken ze het schoon en moet ik dus naar het ziekenhuis toe.Ik heb net nog 3 uur geslapen ben ook echt heel erg moe!Mocht ik in de toekomst weer zwanger worden dan ga ik dus niks meer schrijven hierover want mijn man vind het ook heel akelig zulke berichten op mijn weblog.
Ik wens jullie wel heel veel geluk met jullie zwangerschappen.
Gr Bernice