Slecht nieuws

A

Anoniem

Guest
hey hey lady's..
ik ben hier niet meer zo vaak te vinden.. het gaat gewoon niet goed, en heb het er erg moeilijk mee.. maar ik wil jullie nog wel ff op de hoogte houden.

Ik had 2 groeiende eitjes een aantal dagen terug,.,

Ik ben vanmorge weer naar de gyn geweest, en het was weer niet goed.
De eitjes zijn niet gegroeid. Nu moet ik de 20e terug komen en dan krijg ik 'les' met zelf hormonen spuiten.

Er zitten honderden eitjes (zoals de gyn zegt) en het is levensbedreigend. De gyn weet niet zo goed wat hij moet doen.
Als al die eitjes los gaan laten, kan ik er heel erg ziek van worden, en dan is het levendbedreigend.

Het gaat heel moeilijk en zwaar worden om zwanger te worden.

Jeetje, dit is echt verschrikkelijk voor je. Ik leef me je mee en hoop dat er echt een wonder mag gebeuren. Heel veel sterkte!!

Wat erg voor jullie! Ik hoop met jullie mee dat alles goed komt.. Sterkte!

XX Renate

Jee wat een afschuwelijk nieuws, kunnen ze echt niks doen? Ik leef ontzettend met jullie mee en ik hoop dat ze een oplossing voor je kunnen vinden en dat je toch (ook als is het dan moeilijk en zwaar) zwanger mag worden!!! veel liefs en sterkte

Schrik.... heel veel succes de komende tijd!
Een tip... vraag een second opinion aan bij een fetiliteitscentrum! Ik weet niet waar je onder controle bent, maar weet dat het MMC in Veldhoven ontzettend goede gyneacologen heeft!!! En erg ervaren zijn op dit gebied!
Kop op!!!!
Liefs, B

Getsie meid. Dat is weer even flink balen. Ik hoop dat ze toch snel iets kunnen gaan doen.

Dikke Knuffel van mij

balen wijfie, heel veel sterkte
en een dikke knuffel van hier.

Liefs

Terug
Bovenaan