Slecht nieuws

Wat erg meid... Wat een gedoe met al die eitjes! Een lage dosis hormonen kan er niet voor zorgen dat de eitjes geleidelijk aan loslaten? Is er operatief niets te doen?
Daar zal de gyn ook vast over gedacht hebben...

Sterkte meid!

Liefs Daisy

ppffff.... dat is nogal wat...
heel veel sterkte de komende tijd.
liefs

jeetje zeg ... sterkte met alles en hopelijk mag jij ooit het geluk beleven van een voldragen zwangerschap en een kleintje op de wereld zetten .. hoop zo voor je dat alles goed zal komen. sterkte met alles!!!

Och jeej zeg... sterkte, weet even niet hoe ik je kan opbeuren! Hopelijk een wondertje voor jullie!

Jeetje meid, schrik ervan!
Nooit geweten dat het dan levensbedreigend zou kunnen zijn!ik hoop dat ze gauw een oplossing zoeken om de eitjes geleidelijk los te laten!!
veel sterkte meid!
liefs xxx

Meid, ik schrik enorm van je bericht! Wat een ellende en wat is het soms toch oneerlijk verdeeld!
Ik wens je heel veel sterkte lieverd!

Dikke knuffel Lynn

bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!! Vind het erg moeilijk maarja.. ik kan (wil) het ook tegen niemand vertellen in mijn omgeving.. alleen mijn ouders en mijn beste vriendin weten het. Het doet me altijd wel goed om er ff over te praten!

We hebben gister samen lekker zitten huilen, en nu moeten we weer verder, op naar 20 september maar weer. En naar ronde 12.

Liefs

Terug
Bovenaan