slecht nieuws

Jeetje dat is echt even schrikken! Hoe kunnen ze je zo fout hebben beoordeeld en wat vervelend dat je nu tot morgen moet wachten!!
Hopelijk geven ze morgen meer duidelijkheid. Ik vind het zo naar voor je.

Xxx

Dat is heel erg schrikken.
Heel raar dat ze dat niet gezien hebben bij de 20 wk echo.
Gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden.
Blijft wel hele spannende periode.
Als je nu al vragen heb voor de gyn zou ik ze op schrijven. Want als je weg gaat bij de gyn en je bent het vergeten is dat heel verveelend .
Heel veel sterkte.

Heel veel liefs

Potverdikkie wat naar,, dan worden die laatstezwangerschapsdagen ook niet echt leuk.. Hou je eraan vast dat je kindje goed beweegt en geloof erin dat het sterk is, ik hoop voor je op goed nieuws en dat je snel een kerngezondebaby in je armen kunt houden!!
Sterkte en liefs, mvtwee

Ik snap precies hoe je je voelt. Heb met 32 weken een nog een echo gehad (ben nu 38 wk) i.v.m de niertjes die met 20 weken verwijd waren. Die er nu heel goed uit zagen. Dus hebben ze meteen een groei echo gemaakt. Alles was goed. Niet te groot en niet te klein. Nou kreeg ik vorige week te horen van de vk dat de beeb volgens haar niet meer goed groeide en daarbij vertelde ze ook nog eens dat hij bij de 32wk echo ook al achter liep. Vreemd vond ik, aangezien een andere vk mij vertelde dat alles goed was.Zeer verwarrend allemaal. Was dus erg geschrokken. Maar moest dus een afspraak maken voor een nieuwe echo. Dinsdag een echo gehad en inderdaad de kleine groeit niet meer goed. Hij weegt nu 2277 gram en dat betekend dat hij dus net zoals jou 4 weken achter ligt. Vandaag weer terug bij de vk met de benodigde papieren. En nu mogen we weer een echo laten maken maar dan bij de gyn. En dat zou dan volgende week pas plaats vinden. Ben heel brutaal geweest en heb zelf maar naar het zh gebeld. Wou niet weer een heel weekend in spanning zitten. Nou kunnen we er morgen terecht. Gelukkig maar. Mocht het zo zijn dat bij mij de placenta ook niet meer goed werkt dan wordt ook ik ingeleid. Maar wordt er gewoon boos van dat er zo met je wordt omgegaan. Eerst is alles goed en in een keer wordt er een hoop poeha gemaakt. Iedereen in de stress, en je dan gewoon laten wachten. Ik hou me er ook aan vast dat ik de kleine goed voel. Als hij nog energie heeft om te bewegen zegt voor mij voldoende. Meissie rustig aan doen.

Liefs...

Probeer er niet om te stressen, ik hoop dat het goed komt! Al loopt je kindje achter qua groei, dan nog is het al de week gepasseerd van de levensvatbaarheid! Laat je ons nog wel weten wat ze zeggen morgen? Succes!!!!!

Terug
Bovenaan