slecht nieuws

Meid wat een verschrikkelijk rot nieuws. Dit zal een moeilijke tijd worden. Vraag zoveel mogelijk aan de artsen, geen vraag is te gek. Ik zal aan jullie denken. Een hele dikke knuffel van mij.

Lieve Komal,

Ik weet niet wat ik lees......jeetje, wat een verschikkelijk nieuws!! Ik wens jullie heel veel sterkte! Ik kom eigenlijk woorden tekort lieverd.
Laat je alsjeblieft goed voorlichten en zoals Essie zegt: geen vraag is te gek.

Nogmaals sterkte meid. Dikke kus Lynn.

Lieve Komal!
Wat verschrikkelijk dat je die keuze moet maken!Ik wens jullie heel echt heel veel sterkte met alles de komende tijd!
Heel veel liefs Nancy( maart mamma)

Hier word ik even helemaal stil van....

Meid, wat een verdriet! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht bij het maken van zo'n moeilijke keus. Hoop dat jullie morgen wat meer te weten komen en wat hierboven al is gezegd: geen vraag is te gek of dom. Weet je wat dom is: een vraag niet stellen!

Een dikke knuffel,
Annet

Hai Komal,

Pff, wat ontzettend heftig nieuws... Na zoveel goede berichten had ik er niet op gerekend dat je zulk nieuws nog kon krijgen. Slaat natuurlijk nergens op, maar zet me wel met beide benen op de grond.

Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen en wijsheid. Er wordt aan jullie gedacht door deze club en hopelijk krijgen jullie alle steun van familie en vrienden...

Liefs Emilie-Ann

Lieve Komal

Wat een verschrikkelijk nieuws weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Hoe onverwacht ook! Wat een moeilijke keuze die jullie te wachten staat.

Heel veel ssterkte in deze moeilijke tijd. Zal aan je denken!

Liefs

Terug
Bovenaan