slecht of bijna niet klaar komen

een troost je betn niet de enige die nooit klaar komt
Ik kom ook bijna nooit.
En baal daar best wel van.
het doet me goed om te lezen dat het daar niet aan licht dat het al een jaar duurd!

Liefs Bontrie

hoi dames bedankt voor de geruststelling .

en ja het is het beste dat je minstens een kwartier blijft liggen want de zwemmers hebben + - 10 min nodig om op de plaats van bestemming tekomen.

groetjes iris 32j 11de 2de

en ja het is het beste dat je minstens een kwartier blijft liggen want de zwemmers hebben + - 10 min nodig om op de plaats van bestemming tekomen.

quote: marientje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 18:33:54'));

Ik heb begrepen dat het onzin is om met je billen in de lucht te hangen... Heb dit eigenlijk ook nog nooit gedaan... hahaha. Zou het echt helpen? Maar om even naar het topic terug te gaan...
Bij mij loopt volgens mij ook alles meteen weg. Ik ga ook eigenlijk meteen naar het toilet, is dat erg?

(hihi beetje smerig praatje he?!)

Hoi Marientje,

Dat is helemaal niet erg hoor, ben zelf dus al 2x bevallen en vlieg ook altijd gelijk naar de wc hihi. Anders loopt me die prut nog door mn lekkere warme bedje en dat zou toch zonde zijn . Denk soms wel ns, daar gaan weer een paar miljoen zo floeps door de plee terwijl er idd mensen zijn die met een kussen onder de billen gaan liggen.

Ach der kan maar 1 de winnaar zijn (en die is echt wel snel hoor!!!!)

Groetjes Mamaloe

hoi nu we het er toch over hebben ik ga normaal ook altijd direct naar de wc maar weet het nu te beperken omdat ik ook een 5 min extra blijf liggen maar echt fijn is het niet want de volgende ochtend heb je er dan  wel last van.

Gr.  

Je hoeft niet perse klaar te komen om zwanger te worden maar als jij zelf ook klaar komt (evt gelijk met je mannetje) dan is alles "verder open" en kunnen de zwemmers er makkelijker doorheen. Maar de echte topatleten zwemmen ook wel als je niet klaar komt hoor, is gewoon extra hulpmiddel en inderdaad het maakt de sex een stuk aangenamer.
Succes!

Terug
Bovenaan