<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Sinds vorige week dinsdag weet ik (officieel) dat ik zwanger ben en sindsdien slaap ik waardeloos. Vorige week heb ik hier nog een bericht gepost over mijn angsten en dat ik daarom niet sliep, maar dit gaat nu wel duidelijk wat beter (tuurlijk blijft het spannend en zit er wat angst maar wel minder dan vorige week). Nu slaap ik vooral slecht omdat ik zó onrustig ben. Ik word minstens 3x per nacht wakker, moet dan ook altijd plassen, en in slaap komen duurt soms wel een halfuur-uur. Onbewust ga ik dan ook over dingen nadenken en ik slaap minder diep waardoor ik veel droom. Voor de zwangerschap moest ik vaak ook wel 1x eruit om te plassen maar sliep ik zo weer in. </p><p>Ik zou zo graag wat beter willen slapen, ik ben al extreem moe door de zwangerschap en ik wil daarom zo graag goed slapen ;-) Ik ga elke avond al op tijd naar bed zodat ik die uurtjes al heb.</p><p>Iemand tips, ideeën? Is het iets wat ook bij het 1e trimester hoort?</p>