slecht slapen en een zere rug

hallo dames.

ik heb sinds vd week een hele zere rug. dit zet zich vooral in de avond door. echt heel vervelend hebben meer meiden hier last van? ik ben nog maar net zwanger,dus hoort dit erbij?

en dan nog iets.....wat slaap ik slecht zeg!!pfff niet normaal. ik ben van mezelf altijd een hele goede slaper geweest maar sinds ik zwanger ben slaap ik heeeeel slecht...veel wakker. maar ik ben wel heel moe...hoe krom is dat?
iemand tips?

gr moi
 
Extreem moeheid kan een zwangerschapskwaal zijn en ja ook ik sliep slecht in het begin.
Probeer gewoon zoveel mogelijk ook overdag je rust te nemen, na 16 weken wordt het beter.
Om dan rond de 30 weken weer slecht te slapen omdat je vaker moet plassen.
Succes ermee

Reneke
 
En dat is waar, ik ben nu 29 weken, maar slaap sinds paar dagen erg slecht, veel plassen, maar het slechte slapen, moe zijn, zere rug hoort erbij, ik had ook last van me rug, ik ben ook bij de fysio geweest, dit heeft erg geholpen.
 
hey moi

ik heb hier ook veel last van. Ben pas 6 weken zwanger van de 2de. Bij de eerste was dit toch wel anders...
en ook hier het moe zijn! Ik sta 's morgens rond 9 uur op en rond 2 uur kan ik echt mijn bed weer opzoeken.
Nog een paar weken te gaan dan voel je je weer helemaal fit.
Vanaf week 28 / 30 wordt het 'slapen' ook weer minder.


Nog gefeliciteerd!! en succes!
 
Heel herkenbaar.Ik ben nu 5.5 week zwanger en slaap ook super slecht.Terwijl ik wel gesloopt ben,maar slaap gewoon erg onrustig en droom veel.
Ook heb ik al vanaf terugplaatsing (heb ivf gehad) last van mijn onderrug.

gr suusje
 
Dan kom ik de boel even verpesten! Vanaf de dag dat ik een positieve zwangerschapstest had heb ik geen een nacht meer doorgeslapen... Ben nu 25 weken zwanger en bek af... Zere rug heb ik ook al vanaf een week of 16 denk ik en fysio doet me erg goed! Ik kan niet wachtten tot ik bevallen ben en dan gewoon een nachtje kan doorslapen (ik schop papa er wel uit!)
 
Hey ik verpest even mee... Sluit me volledig aan bij Betty... Ben inmiddels 21 weken zwanger en vanaf het begin al slecht geslapen en nog steeds.. Daarnaast sta ik als een zombie op en ga als een zombie weer naar bed... Hoop voor je dat je energie terugkomt maar het hoeft niet altijd... Bij mijn eerste zw had ik dit wel maar dit keer is het drama...

Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan