HI!
Ik ben echt een zij- en buikslaper. Ik heb tot een week of 15 op mijn buik geslapen en op mijn zij (had tot die tijd ook echt 0,0 buik) en daarna heb ik zo`n doomoo grote gekocht en ben ik op mijn zij in slaap gevallen. Doordat dat ding tussen je benen ligt ben je minder snel geniegd om te draaien, dus dat helpt echgt. (Ik ben namelijk ook een wilde slaper en door dit ding bleef ik veel rustiger)
Alleen toen mijn buik echt ging groeien (dat was pas heel laat, denk met een week of 25?) ging het juist zeer doen op mijn zij liggen, mijn buik gaat dan zo trekken, doet echt veel pijn, en heb ik het kussen weer aan de kant gegooid.
Daarom slaap ik nu met 3-4 kussen in mijn rug zodat ik niet helemaal plat op mijn rug lig maar enigszins omhoog. Als ik dan naar de zijkant ga dan heb ik ook in mijn zij wat meer ondersteuning en doet het niet zo`n zeer.
Nu slaap ik, heel onromantisch, op de bank. Ik heb zo`n hoekbank met een verlenging. Omdat dit een stuk harder is dan mijn bed lig ik hier echt heel erg goed op. Met paar kussens in mijn rug voor als ik op mijn rug in slaap val en doordat het harder is, heeft mijn buik aan de zijkant meer ondersteuning als ik op mijn zij ga liggen....
Ja zwanger zijn gaat niet altijd over rozen haha