Slecht slapen op het KDV, iemand tips?!

Thomas sliep ook slecht op het KDV.
We hadden ze wel een knuffeltje van huis meegegeven, maar dat was niet genoeg.
Hij heeft thuis ook altijd een Bumba Knuffeldoekje, deze mee gegeven en hij slaapt als een roosje.
Hebben er vandaag maar 1 bijgehaald, je weet maar nooit, straks raak je hem kwijt.
Geluid is Thomas juist wel gewoon, hij heeft een tweeling zusje en is wel aan haar gesnurk gewend.

Met het mooie weer heeft hij ook goed geslapen in het buitenbed (konijnenhok noem ik het)
In de winter vind ik het niet wat, kan er niets aan doen.

Ik zou het gewoon met verschillende knuffeltjes proberen, wellicht zit er toch 1 tussen die favoriet is.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)
 
ik heb ff gegoogled, en lijkt echt net een konijnenhok hihihi.
Ik denk dat mijn meisje dat helemaal niets vind!

We blijven hopen dat ze toch snel wat langer achter elkaar slaapt.
 
Het helpt enigszinds als je thuis ook niet steeds bij elk huiltje je kind uit bed haalt, dat kan op een kdv gewoon niet en het is ook niet goed voor je kind om haar aan te leren dat zodra ze huilt er iemand aan haar bedje komt..
Voor op het kdv kun je een trui of iets dergelijks meegeven van jezelf zodat ze dat bij haar in haar bedje kunnen leggen, is vaak een veiliger gevoel voor zo'n kleintje.
Mijn zoontje sliep beter zodra er iets van mij bij hem was..
Proberen kan altijd..
 
Heb hier soort gelijk probleem. 
Evelyn is nu al 13 maanden oud. Ze gaat al vanaf 6maanden naar kdv. Ze slaapt daar zeer wisselend maar altijd minder dan thuis. Rond de kerst sliep ze 2x 1 uurtje en daar was ik blij mee. Thuis is het makkelijk 2x 1.5/2 uur. 
Nu is ze in de maand april en mei vaak ziek geweest, helemaal verwend natuurlijk. Wiegend in slaap vallen enzo.
Nu slaapt ze maar 1x per dag 45 min op kdv. Is wel vrolijk en doet mee. Maar eenmaal thuis is ze te moe om avond eten te eten... we gaan dus starten met slaap trainen.  Hopen dat dat het verschil maakt. 
 
Terug
Bovenaan