slecht slapen overdag

ben blij dat ik dus niet de enige ben die nergens aan toe komt. vandaag hebben we de kleine even naar opa en oma gedaan zodat wij eens een schoonmaak-klusdag konden hebben. dit was wel even lekker.
ook bij mijn moeder was de kleine onrustig met slapen.
ik probeer al zoveel mogelijk rust-reinheid en regelmaat toe te passen, maar ik denk dat het even moet duren voordat de kleine het goed door zal hebben.
ik kan denk ik van een vriendin wel eens haar draagzak lenen, wie weet dat dit scheelt!
ik ben iniedergeval wel heel blij dat hij nu snachts slaapt, dan kunnen wij ook een beetje aan onze rust komen.
thanks ladys!

Ik probeer ook de regelmaat erin te houden, maar als mijn zoontje (8.5 week) wakker wordt, ga ik hem niet meteen voeden!! Dan zit ik dadelijk op 8 voedingen per dag en naar mijn idee gaat hij daar ook weer aan wennen... Ik geef flesvoeding en probeer er 3.5/4uur tussen te houden!! Dus ja, wat doe je dan in die tijd dat hij te vroeg wakker is.... Ik vind het altijd nog een heel gezoek!

Weet wel dat een slaapcyclus van een baby 50 min. is en hij/zij zichzelf daarna weer in slaap moet zien te krijgen. Hier is het dan paar minuten even jengelen/huilen maar daarna meestal wel stil!

Terug
Bovenaan