SLECHT SLAPEN... pppfftt

Ik ben er vannacht 5 keer wakker geweest om te plassen, pffft. Eerst duurde het al heel lang voordat ik sliep en toen er tig keer uit om te plassen, ik heb het 3.15 uur zien worden. Word je niet echt blij van en zeker niet als dan om 6.15 uur mijn zoontje besluit dat hij wel weer genoeg geslapen heeft. En logisch heb je dan aansluitend zo'n drukke dag dat je geen tijd hebt voor een middagslaapje, dus gevolg....nu compleet versleten. Maar ja, we blijven lachen.

Groetjes
Bibi

He daar!
Tja ook ik kan mij aansluiten bij  jullie nachtbrakers.
Met kussens om me heen slapen slaapt niet lekker. Ik heb het idee dat ik me niet meer kan bewegen en alleen die gedachte al zorgt dat ik overdadig wil bewegen.
Ik ligt gewoon onrustig in bed. Nu is het best wel koel in onze slaapkamer (lang leve airco) maar dat gefriemel en bewegen zorgt er vanzelf wel voor dat het bloedheet is en ik me rotzweet. Ha ha ha, wat een drama's he?!
Mijn hub ligt dan vervolgens naast mij niet blij te wezen van mijn gepuf en gesteun.
Nu heb ik ontdekt dat we nog maar even moeten wachten met het kopen van een nieuw bankstel. Ons oude bankstel ís ingezakt maar zorgt er wel voor dat ik lekker kan slapen. Op mijn zij met mijn heup in de kuil ..... Super. Ik word wel vaak wakker om te plassen of van de dorst maar val daarna wel weer redelijk snel  in slaap.
Ik zal de komende maanden dus geregeld op de bank bivakkeren.

Heel veel succes allen !

Gwenne
Vandaag 24 wk.

Hey meiden,

Hoe gaat het bij jullie met slapen? Het is bij mij nog steeds een ramp. Het draaien en wakker liggen en dan weer moeten plassen. Ik lig niet lekker hoe ik ook lig...klaag klaag haha. De scholen begonnen weer vandaag en de wekker ging hier om 7 uur. Helaas voor mij heb ik het nog 2 uur zien worden en ben ik daarna ook nog tig x wakker geweest. Baal baal. Is het bij jullie ook nog zo?

Groetjes Peet

Hoi Meiden,

Bij mijn eerste zwangerschap sliep ik ook al heel snel slecht.
Tot ik van iemand een gouden tip kreeg.
Slapen met een voedingskussen.
Die leg je dan tussen je knieen zodat je rug goed ligt en tegen je buik aan voor ondersteuning. Voor als je op je zij slaapt.
Ik sliep toen echt stukken beter.
Nu slaap ik ook weer met het kussen en het gaat nog steeds goed.
natuurlijk moet ik er wel uit om te plassen daar ontkomen we niet aan.
Ook had ik af en toe kramp in mijn kuit maar ik had ergens gelezen dat als je je benen strekt in bed dat je je tenen niet mee moet strekken maar krom moet houden.
En sindsdien geen kramp meer gehad. Kan toeval zijn maar wie weet helpt het.
Nou meiden hopelijk helpen mijn tips jullie een beetje.

Groetjes Suzie

Jaaa hoor, het slechte slapen gaat maar door! Niet eens zozeer omdat ik moet plassen, dat is maar 1x per nacht. Maar ik val gewoon niet echt weg... Lig met kussen en probeer wat, maar lig nooit lekker. En lig ik doodmoe WEL lekker, dan blijf ik altijd op het randje van wakker bewustzijn hangen. Klinkt raar, maar ben dus  bijna weg maar dat laatste beetje extra zodat ik slaap komt niet! GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR. Inderdaad ligt mijn mannetje vervolgens ook niet heeel ontspannen... Overigens krijg ik het ook benauwd en warm gedurende de nacht vordert. Lang leve de hormonen! Wat  wel gezellig is, is dat ik niet alleen ben 's nachts. Mijn kleine hummel laat af en toe gezellige schopjes en duwtjes voelen, dat maakt me dan weer blij.

Hopen op een wonder ladies, dat we  vanaf nu wel goed zullen slapen! hihi  

Ik heb de laatste nachten ook erg last van rugpijn mmm niet prettig moet mezelf echt uit bed slepen als ik naar de wc moet.
Op mijn rug slapen gaat niet zo lekker, dan krijg ik het benauwd en als ik op mijn rechterzij lig begint de baby erg te trappen haha
dus veel woelen 's nachts!

liefs Daantje

Hey meiden,

We zijn niet de enigen van de zwangeren onder ons die slecht slapen. Op het novemberforum waar ik ook nog kom is net eenzelfde topic geopend over slecht slapen hihi. Wie weet kunnen we nog een nachtforum openen voor de slechte slapers onders ons hahaha...

Groetjes Peet

Ik sliep bij de eerste ook met een voedingskussen en dat ging heel goed, maar ik heb het nu geprobeerd maar kan mijn plekje niet vinden. Ik draai veel (hoewel dat heel moeilijk gaat) maar kan niet echt een lekkere slaaphouding vinden. Ik heb ook een klein kussentje onder mijn buik geprobeerd, maar dat is ook niks. Het blijft tobben, denk ik.
Dat nachtforum is wel een leuk idee Peet haha.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan