<p>Ik zie een hoop topics voorbij komen over het slechte slapen. </p><p>Maar mijn meisje die slaapt vanaf de geboorte elke keer maar 30 min. Snachts wel gewoon om de 3 uur.</p><p>Maar ze is nu 1 jaar en ze slaapt nog steeds elke dutje maar 15 Tot 30 min. En gaat dan ook echt niet meer slapen. Ze word dan ook echt huilend wakker en heeft echt een ochtend en middag humeurtje dan. Ze word rond 07:30 wakker en gaat rond 10:00/10:30 weer naar bed. Langer houd ze het niet vol.. Maar slaapt dan weer maar 15 of 30 min. Smiddags gaat ze rond 13:30/14:00 maar dT is soms echt rekken. Liefst probeer ik haar om 14:00 naar bed te doen. Dan word ze om 14:30 wakker en dan houd ze het nog wel redelijk goed vol voor de Avond... Ze gaat tussen 18:30/19:00 naar bed. </p><p>Het is wel zwaar vermoeiend allemaal zo... Ze slaapt wel bij ons op de slaapkamer nog in haar ledikant. En snachts slaapt ze bij ons in bed. ( hele drama gehad. Maar gaan binnenkort weer proberen naar der eigen slaapkamer ) maar als ze bij ons in bed ligt dan slaapt ze wel gewoon lekker door.</p><p>Iemand tips of gelijke verhalen... Weet gewoon eigenlijk niet meer wat te doen... Ze is niet echt gezellig elke keer als ze die 30 min geslapen heeft.. Echt veel mopperen.. Huilen... </p>