slecht slapen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Aan het tijdstip van sommige berichten te zien, ben ik niet de enige die slecht slaapt.
Gisteravond ging ik rond 23uur naar bed. En toen werd ik vannacht al wakker om
3uur! En heb daarna ook echt niet meer geslapen. Maar het rare is (vind ik zelf)
dat ik niet echt ergens wakker van lig (een kwaaltje ofzo). Het is gewoon of ik dan
al uitgeslapen ben.
Het vervelende is alleen dat ik nu halverwege de ochtend al instort omdat ik dan ontzettend moe ben. Dus....straks maar lekker weer m'n bed in voor een middag-
tukje!
Zijn er meer dames die wakker liggen  's nachts zonder duidelijke rede hiervoor?
Of liggen jullie wakker  van een kwaaltje ofzo?

Groetjes Rinske

Hoi Rinske!

Dit is zooo herkenbaar!
Wat voelt het stom he?
Ik wordt ook vaak wakker om een uur of 3.
Meestal omdat ik natuurlijk naar de wc moet voor de 1000ste x zucht.
Maar daarna ben ik klaarwakker. Ik ga dan ook wat aanrommelen en maar weer even liggen. Ook s' middags ga ik er weer even in.
Ik denk dat het erbij hoort leuk is anders!

Hou nog even vol!! Liefs Mama Natas

Ik moet het afkloppen, maar de laatste 2 nachten heb ik voor het eerst weer doogeslapen in lange tijd. Wel twee keer wc bezoek, maar ja.... dat nemen we maar voor lief... haha. Nu heb ik deze week ook wel mijn dochtertje thuis, omdat de oppas ziek is, dus ik ben ook echt BEKAF !!! Wat een energie heeft die kleine..... om jaloers op te worden... haha
GR Tanja

Hoi,

Hier herken ik helemaal niks van.
Ik lees heel veel en hoor heel veel dat mensen niet kunnen slapen.
Maar ik ga zelf zo rond 22:00 naar bed en word 's nachts 1 a 2 keer wakker om even te plassen.
Maar als ik mijn bed weer in stap en ik mijn hoofd op mijn kussen leg ben ik alweer helemaal vertrokken.
's ochtends sta ik om half 8 op en ben dan alweer om 12 uur bekaf. Terwijl ik dan eigenlijk nog niks gedaan heb.
Ontbijt en tv kijken en bij mijn moeder op de koffie.
's middags doe ik ook een tuk van 15:00 tot ongeveer 16:30.
En ga dan het avondeten maken.
Dus slapen is voor mij geen enkel probleem.

groetjes mirjam (38 weken en 2 dagen)

Ja heel erg herkenbaar. Heb er de laatste week, anderhalve week heel veel last van. Ook ik ben om 3 uur klaarwakker (waarom  iedereen om 3 uur, raar zeg....) en lig dan vervolgens wakker tot de wekker gaat. In de ochtenden heb ik wel energie genoeg, maar de middagen heb ik echt een slaapje nodig hoor. Al wordt het dan ook steeds moeilijker om in slaap te komen.

Lang leven de laatste loodjes ;-)

Hoi!!!

Net wakker dus hier ben ik weer!!!

Het klinkt mischien een beetje zweverig, maar het kan mischien zijn dat je lichaam je aan het voorbereiden is op de nacht voedingen straks... Dan ben je ook veel wakker 's nachts...

Maar mischien is dit te ver gezocht hoor, iemand heeft t ooit weer zo tegen mij gezegd...

Liefs, Mar

hallooo

Ben ook behoorlijk aan het eind van mn latijn...ik slaap al slecht vanaf het begin van mn zwangerschap, plas me snachts wezeloos, veel wakker door pijn aan mn bekken en helaas kan ik overdag niet slapen....dus hoezo een wrak?
Ben aldoor moe.....en sinds een paar dagen kan ik ook niet meer op mn
rechterzij liggen, die gaat dan erg steken?? wat dat nou weer is?
En op mn rug durf ik niet te liggen...blijft dus weinig over, haha......jee wat een klaagzang...sorry!!!

Hoi allemaal,

Hier nog een slechte slaper. Vooral de laatste weken word ik al om een uur of een weer wakker (ga om 22.00 naar bed). Ik verhuis dan direct maar naar de logeerkamer omdat ik anders manlief wakkerhoud met mijn gedraai. Vooral last van mijn bekken dan. Vaak sukkel ik nog wel eens een uurtje weer in slaap maar lekker lig ik dan niet meer. Heb heel wat journaaluitzendingen en Hart van Nederland gezien de laatste tijd..Overdag komt er helaas ook weinig van slapen aangezien ik er nog twee heb rondlopen. Nou ja, het einde is gelukkig in zicht. Ik zou wel alvast de dartum willen weten wanneer ons kleine meisje zich gaat aankondigen.

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan