slecht slapen

Hoi,

Ik heb ook wel eens gehoord dat je lichaam zich op deze manier voorbereidt op de nachtelijke voedingen.
Niet dat het echt helpt, want bij de eerste sliep ik ook zo weinig, maar echt voorbereid was ik niet. Het bleef moeilijk om elke keer m'n bed uit te moeten 's nachts.

Ik slaap nu juist weer wat beter merk ik. Ga wel heel vroeg naar bed, lig rond 10 uur vaak echt te slapen en ben rond 6 wakker. is toch 8 uur. Overdag slaap ik dan ook nog zeker 2 uur.

Groetjes Empe

Ook ik heb het verhaal van de gebroken nachten gehoord en moet zeggen dat het me logisch in de oren klinkt. Gezellig zitten we straks allemaal om 3 uur onze kleine te voeden!

Hoi,

Ik sliep voor mijn verlof ook echt BAGGER. Ik viel ten 1ste al heel moeilijk in slaap en als ik dan eindelijk sliep moest ik er 100x uit om een druppeltje te plassen. En dan was het opeens heel erg snel 6:00 uur en moest ik er alweer uit om te gaan werken.

Sinds ik verlof heb slaap ik eigenlijk best goed. Ik hoef er ook minder uit om te plassen +/- 2x. Het scheelt denk ik dat ik nu niet meer zo gefrustreerd naar mijn wekker ligt te kijken omdat ik weer vroeg op moet en gewoon lekker kan blijven liggen.

Kruimel

Hoi,

Ik slaap ook heel slecht, al 10 weken eigenlijk, omdat ik al zolang heel veel voorweeen heb. Ook moet ik ongeveer 10 keer naar de wc vanaf het moment dat ik in bed stap.

Overdag lukt het helaas ook niet echt meer. Dat is ook een van de redenen dat ze me binnenkort gaan strippen, ben behoorlijk aan het einde van mijn latijn.

Syl

Nou gelukkig ben ik niet de enige, nou ben ik altijd al een onrustige slaper geweest, maar nu lig ik ook meer wakker dan ik slaap. Overdag kan ik ongeveer een uurtje slapen, want dan is mijn dochter al weer wakker. Ook 's morgens uitslapen is er met een peuter van 2 niet meer bij. Ze kruipt dan wel bij me in bed en dan kijken we samen t.v, dus ik hoef er nog niet om 7uur uit.
Ook ik lig op zich nog wel redelijk, alleen de maagzuur houdt me soms wel eens wakker, zondag gelukkig al 39 weken dus het einde is in zicht.

Gr Christa

Terug
Bovenaan