slecht slapen!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Slapen jullie ook zo slecht, of ben ik de enige die de halve nacht ligt te draaien. Ik weet gewoon geen fijne houding meer om te slapen. Lig ik net lekker moet ik weer plassen! (om het uur, heel soms 2 uur) en dan begint het weer van voor af aan!
of ik heb honger. of dorst (al probeer ik daar niet aan toe te geven)
ook heb ik steeds last van harde buiken,....... (moet het al erg rustig aan doen,en mag nog maar weinig doen, dus kan af en toe overdag ergens nog een klein uurtje slapen!)

Ik lig nu beneden in bed, zodat mn mannetje nog even kan slapen, voor dat de wekker afgaat! en ik dacht ik ga maar ff laptoppen:p

bedankt dat ik ff heb mogen klagen!

kuzz lau

Goedemorgen lautje,

Lang leven de computer hè?
Ja heel herkenbare problemen. Helaas voor meer van ons denk ik.
Ik gisteravond om 10.00 doodmoe naar bed.Lig ik in bed alleen maar te draaien en te doen.Onrustig gevoel kreeg ik, dus tegen kwart voor 11 er weer even uit en maar even achter de computer gaan zitten om de gedachten te verzetten.
Een uurtje later toch maar weer proberen, maar nee hoor lig weer te draaien en te hoesten (ben sinds woensdag al ziekjes, bijholteontsteking, zere kies keel enz).
Weer eruit, tot een uur of 2 en toen maar weer eens proberen en ja ben toen toch in slaap gevallen. Maar ook om het uur zeker wakker om te moeten plassen of honger of dorst hebben en momenteel dan ook hoesten, otrivin voor verstopte neus gebruiken.

Het slechte slapen is balen maar goed zo kunnen we ons vast voorbereiden als de kleine (kleintjes in ons geval) er zijn.
Maar ik moet zeggen hopelijk word het slapen de komende tijd wel wat beter, anders beginnen we al doodmoe aan ons nieuwe leven.

Liefs plodder.

Hoi meiden

Ik slaap over het algemeen heel goed gelukkig. Dat was bij mijn eerste zwangerschap
wel anders. Toen lag ik ook hele nachten wakker. Dus ik ken het probleem wel, vooral
doordat ik al een slechte slaper ben. Maar nu slaap ik als een roosje, ik hoef er zelfs
s'nachts niet uit om te plassen ofzo.Maar ik leef wel met jullie mee hoor. Het is echt
geen pretje, vooral doordat de nacht dan zo lang duurt. Ik kan jullie helaas geen tips
geven.

veel sterkte in de nacht en veel liefs cindy

heel herkenbaar dames

gelukkig heb ik het niet elke nacht. er zijn nachten dat ik als een blok slaap maar ook nachten dat het lang duurt voordat ik in slaap val en als ik 's nachts wakker wordt de uren op de wekker voorbij zie kruipen....
afgelopen nacht had ik zo'n honger, maar toen ik me ging bedenken wat ik die dag allemaal gegeten had dah ik echt zo iets van nou dat moet helemaal niet kunnen...

ik blijf wel in bed liggen, ga wat lezen en hoop dan weer te kunnen slapen. als ik er echt uit ga dan slaap ik helemaal niet meer.

en na zo'n nacht van de uren op de wekker zien, zie ik er niet echt florisant uit de volgende dag... moet maar weer eens wat antiwallen creme ergens vandaan toveren.

Inderdaad heel herkenbaar. Ben ik bij onze oudste geweest, die heeft liggen dromen, kan ik niet meer slapen!!

Ik moet zeggen dat het zwangerschapskussen wel een hoop goed maakt, maar soms word ik gewoon wakker van de pijn in mijn heup of mijn schouder....
en dan maar weer omdraaien met alle kussens.........

gr mama van MD

ohhh ik slaap zo slecht, word er gek van. Moet steeds omdraaien omdat mijn heup dan pijn gaat doen, of ik moet naar de wc, of heb dorst of word wakker van mijn zoontje omdat zijn speen kwijt is, of het kind van de buren die huilt, ik slaap gewoon heel erg licht. Had het de eerste zwangerschap ook al. Nog maar 5 weken werken, dan kan ik af en toe als mijn zoontje op creche is een uurtje bijtanken.

lia

Ik ben al weer verkouden en daarom kom ik heel slecht in slaap. Terwijl ik de slaap zo nodig heb.

Verder vindt mijn zoontje het nodig om om 6 uur al weer wakker te worden. Hij blijft soms nog wel even liggen maar maakt zo'n lawaai dat ik ook wakker lig.

Verder inderdaad moeite met de slaaphouding. Gevechten met het voedingskussen en last van het gesnurk van mijn man (omdat ik dus niet in slaap kom.... aaaarrrrgggghh).

Nou ja, we doen het voor een goed doel hè? Maar het is wel vervelend.....

Groetjes,
Rosanne

Erg he dat slechte slapen.........heb het ook al weken.
Heb al flink wat boeken gelezen 's nachts. Heb soms ook nachtmerries (niet over de baby gelukkig) en de laatste week heb ik het verschrikkelijk warm 's nachts.
We kunnen onderhand wel een theekransje beginnen 's nachts haha.
Ik probeer alleen 's nachts uit bed te gaan om te plassen, want anders kan ik echt helemaal niet meer slapen. Nu slaap ik tenminste nog een paar uur, maar ik ga nu ook niet meer te vroeg naar bed, maar rond een uur of elf / half twaalf. Inslapen heb ik geen probleem mee.
Groetjes

Terug
Bovenaan