slecht slapen!

Heel herkenbaar inderdaad allemaal!
Soms slaap ik wel iets beter, maar ik wordt sowieso elke keer wakker als ik me moet omdraaien! Op de een of andere manier lukt dat niet meer terwijl ik slaap. Ook de pijn in de heupen, bekken en rug zorgen ervoor dat ik niet lang lekker kan liggen in 1 houding waardoor ik dus vaak wakker wordt om mij om te draaien.
De laatste dagen heb ik ook vaker honger en dorst 's nachts. Ik dacht dat dat lag aan wat ik had gegeten ofzo, maar misschien hoort het er ook wel gewoon bij als er zoveel mensen zijn die dat ook hebben.
Nog even doorbijten en dan hopelijk tijdens het verlof 's middags wat meer uitrusten! (voor mij nog 2,5 week werken...)

Hoi,

Ik merk dat ik minder diep slaap en af en toe heb ik ook dat ik half en half wakker wordt, maar niet omdat ik moeten plassen ofzo, gewoon om om te draaien. Nu moet ik zeggen dat ik sinds ik zwangerschapsyoga doe en dus ook mensendieck-oefeningen voor de rug en schouders doe, ik een stuk makkelijker inslaap en veel beter doorslaap.

Ik hoop maar dat het zo blijft.. nog negen weken te gaan.

Groet,

Es

O en in totaal nog 5 weken voordat ik met zwangerschapsverlof ga (4 weken tevoren). Volgende week vrij, dus eigenlijk nog 4...

Es

Terug
Bovenaan