Slecht slapen!

Hoi, nee vind dat ik nu vaster slaap.
S' nachts wel 2x wakker en kan het nog bij 1x plassen houden!
Maar val zo weer in slaap en ronk verder.
Kan overdag ook meer slapen, alleen gebeurt dit haast nooit omdat mijn peuter geen middag slaapje doet.
Probeer wel samen met hem op de bank te liggen en moeders heeft de ogen dicht...

Als ik op bed lig heb ik wel frisse lucht nodig...
Was bij de 1e ook zo.
Als slapen echt niet lukt, heb standaard bovenste raam helemaal open en onderste raam op tocht stand, hoe koud het ook is.
Lukt mij het slapen niet dan gaat het raam open en voel ik de kou, dit helpt bij mij echt.
Heb het bij mijn 1e ook ergens gelezen dat frisse lucht op de slaapkamer helpt....

Succes, Natasja

Hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties! Fijn zoveel herkenning!
@ Sunny: Ik moest erg lachen om jou verhaal haha! Wat kan je het toch geweldig beschrijven!

Die frisse lucht ga ik eens proberen! Al is het wel al heel koud op onze slaapkamer! Heerlijk in iedergeval geen verwarming aan daar!

Nou nog ff he meiden! En voor straks alvast weltrusten! hehe!

liefs

Hoe is het gegaan met slapen..???
Wat denk je...
Bij mij dus niet vannacht, en als mijn ogen dicht gingen kwam er weer een bevalling voorbij...
Mijn zoontje heeft me vannacht ook nog geroepen en mijn vriend zijn wekker hoorde ik afgaan.
2 of 3x naar de wc geweest.
7 uur ging mijn wekker, de kleine moest naar de peuterspeelzaal.

Daarna zelf nog even gaan liggen, telefoon ging over, half 10 ging de wekker, moest bloed prikken...
Belletje terug gedaan.
Weer gaan liggen, een beetje gedoezeld en toen ging de wekker om 10:15u.

Hopelijk ben ik zo klaar bij de gyn.
Boodschappen doen, kleine bij opa halen en dan lekker op de bank liggen...

Groetjes

Hoi hoi,
Sommige nachten slaap ik ook heel beroerd, andere nachten weer prima. Ik heb vooral last dat als ik geplast heb en de baby is wakker dat ik dan niet kan slapen omdat ik helemaal kierewiet van dat gewiebel in mijn buik word! Sorry, maar ik vind dat geschop en gedraai af en toe flink irritant! Soms kan ik ook niet goed slapen omdat ik dan op geen enkele manier lekker kan liggen. En tja, als je dan wakker ligt, dan begint het piekeren. Maja het schijnt er allemaal bij te horen he....Naja 1 ding weet ik wel, zwanger zijn zal nooit mijn hobby gaan worden...
Sterkte en hopelijk slaap je binnen kort weer wat beter!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan