Slecht slapen

Ik vind hem veel te oud om hem in te bakeren. Dan begint het onderhand op een dwangbuis te lijken.. De eerste paar weken hebben we het wel gedaan.

Ik heb ook niet het idee dat dat het probleem is. Want als ie eenmaal slaapt dan ligt ie in principe als een klein baksteentje in zijn bed.

Ik ben het ook niet helemaal met jou eens Kim. Ik probeer hem inderdaad in zijn bedje rustig te krijgen. Huilen doet ie dan trouwens eigenlijk nooit. Maar als ie toch een keer helemaal over de kook gaat omdat ie (in mijn ogen) gefrustreed is omdat ie niet kan slapen, dan helpt het juist om het even te doorbreken en hem op te pakken. Vaak wordt ie dan rustig als je even met hem rond loopt en kun je hem daarna in slaap krijgen in zijn bedje.

Tja, het is moeilijk op een afstand je baby te beoordelen natuurlijk ;)
Maar er moet vast wel iets te verzinnen zijn zodat je er geen uur mee bezig bent, want dat is ook geen doen.
Ik weet even geen tips meer ;)

Vanmiddag heeft ie 4 uur (!!!!) aan een stuk geslapen. Echt ongelooflijk! Het in slaap krijgen ging ook redelijk soepel. Heb hem in bed gelegd met het licht gewoon nog aan en zijn speen in zijn mond en ben in zijn kamer gaan rommelen met was opvouwen en zo. Na een tijdje gingen zijn oogjes hangen en heb ik het licht uit gedaan. Hij lag nog wel even te draaien, maar na een minuut of 5 sliep ie... Tsssss rare snoeshaan die zoon van mij!

Haha, t lijkt wel of de kids het in de gaten hebben als hier een topic wordt geplaatst! Gebeurt zoooo vaak!
Fijn voor je meid en nu maar duimen dat het zo blijft!!

LIefs Kim

Terug
Bovenaan