Slecht slapen

Hoi Dames

Hebben jullie ook dat je slecht slaap s`nachts?
Ik slaap max 4 uurtjes terwijl ik normaal toch echt wel 8 uur slaap nodig heb.
Dit is al z`n twee weken en dan gaat het een keer een nacht goed en dan begint het weer van voor af aan.
Ik ben a.s woensdag 31 weken zwanger.

Groetjes Willy

Hoi,

Hier nog iemand die zeer slecht slaapt. Ik heb last van ischias, waar ik 's nacht nu veel last van heb. Ik slaap elke keer hooguit 2 uurtjes voordat ik me met veel pijn en moeite moet omdraaien. Dit doet zoveel pijn dat ik klaarwakker ben. Of ik moet weer naar de toilet.
Op dit moment benik dan ook heel erg moe en ben nblij dat ik niet meer hoef te werken.

Hoi,

ik ben vandaag 33 weken en heb ook al een paar weekjes dat ik slechter slaap.
Als ik 's nachts wakker word meestal rond 02:00/03:00 uur kan ik daarna gewoon niet meer in slaap komen.
Dit had ik bij mijn zoontje ook op het laatst van de zwangerschap, zal er ook wel een beetje bij horen.
Soms als ik kan ga ik 's middags wel nog even liggen. Moet nog twee weekjes werken en dat kan ik helemaal rustig aan doen.
Groetjes

ik had het de eerste keer en nu weer heel erg. je lichaam gaat alvast wennen aan de gebroken nachten. ik slaap ook erg slecht door de pijn in mijn bekken en de misselijkheid. maar het scheelt dat ik nu niet meer werk, dan kan ik overdag ook nog lekker kalm aan doen.

Ik slaap ook heel slecht... heb net als sanne last van me bekken en kan/mag daardoor alleen op mijn zij in een bepaalde houding liggen en dan doet mijn buik zeer. Op mijn rug is het beste voor alle pijntjes maar ben eigenlijk een buikslaper dus kom niet echt in slaap en als ik op mijn rug lig krijg ik weer rugpijn en last van me nek snachts.
Hoop niet dat het nog 10 weken duurt... pfff

Zit ook al thuis dus slaap overdag ook nog wel meestal 2 uur!

Sterkte ermee allemaal

Ik slaap eigenlijk ook al een week of 6 heel slecht, maar bij mij komt het met name doordat ik heel veel droom. Ik kan gelukkig nog best lekker liggen. Maar ik slaap heel erg licht door het dromen, dan nog zo'n 2 a 3 keer per nacht eruit om te plassen en daarna vaak een tijd wakker liggen. Tja en omdraaien is ook niet zo soepeltjes meer met die buik, dus ook daar wordt ik nog wel eens wakker van.
Vorige keer had ik precies hetzelfde kan ik me herinneren. En naar het einde toe wordt het alleen maar erger. Ik maak me er vooral niet te druk om en probeer als het lukt overdag een uurtje slaap mee te pakken.

Slaap lekker allemaal!

Net als jullie allemaal, slecht slapen, onrustig slapen, soms alleen maar in de REM-slaap met dromen enzo. En dan ook geen leuke dromen of zo, alleen maar een soort van nachtmerries (was de vorige keer na de bevalling ook zo erg)

en veeeeeel plas pauzes tussen het slapen maar dan val ik wel snel weer in slaap. Het voedingskussen is een uitkomst al zou ik er wel 2 in mn bed willen want met omdraaien is het wel vervelend.

Zo dat was weer een korte nacht, of een hele lange zonder slaap, het is maar hoe je het bekijkt.
Gelukkig heb ik er niet elke nacht last van, er zijn nachten dat ik gewoon doorslaap. Maar vaak ik last van mijn banden, rug, plassen enz. Ach het hoort er bij, nog even.

Terug
Bovenaan