Slecht slapen

Ik ben gelukkig een makkelijke slaper, maar het begint nu ook wat moeilijker te worden. Het draaien is moeilijker. Moet er 2 a 3x uit om naar de wc te gaan... Ik hoef gelukkig nog maar 1 week te werken!

ja heel herkenbaar,
ben vaak 3 keer per nacht wakker. meestal om 3 uur snachts, dus dan zal straks de baby wel gevoed moeten worden. heb nu gelukkig vakantie dus kan nu smorgens wat langer blijven liggen en smiddags lekker even naar bed als onze dochter ook slaapt.

hoi

Voor mij ook heel herkenbaar, ik slaap al een aantal weken erg slecht.
Heb ook een isschias en kan niet op mijn rug liggen en wordt snachts wakker van pijn aan buitenzijde bovenbeen.
Kan er dan niet meer op liggen net of het 1 grote blauwe plek is.
Ik neem nu voor slapen 2 paracetamols en als dat niet helpt krijg ik wat anders via de huisarts.

Hoi,

Ik ben bijna 34 weken en s'avonds voor mij is erg moeilijk. Ik kan s'morgens en s'middag slapen maar s'avonds gaat het erg moeilijk. Ik ben erg benieuwd waneer de baby is geboren dat hij ook zo gaat doen

Groetjes,
Larisa

Hoi,

Ik ben bijna 34 weken en s'avonds voor mij is erg moeilijk. Ik kan s'morgens en s'middag slapen maar s'avonds gaat het erg moeilijk. Ik ben erg benieuwd waneer de baby is geboren dat hij ook zo gaat doen

Groetjes,
Larisa

Hoi,

Groetjes,
Larisa

Ik ben een echte buikslaper en merk dat ik ondanks dat ik nu 32 weken zwanger ben elke nacht wel een paar keer wakker word omdat ik dan toch naar mijn buik gedraait ben :-( Voedigskussen of een ander klein kussentje helpt helaas niets. Verder moet ik ook nog regelmatig plassen dus al met al ook hier korte nachten. Gelukkig ga ik morgenmiddag met verlof.

Ik ben nu 33,5 weken zwanger en slaap sinds een krappe 2 weken ontzettend slecht. Ik heb lage-rugpijn waardoor ik niet meer op mijn rug lig, alleen nog op de zijkanten. Maar op de andere zij gaan liggen doet dus ook heel erg veel zeer, waardoor ik niet zoveel meer omdraai op een nacht, met als resultaat dat ik nu ontzettend pijnlijke bovenbenen heb, zeg maar op de heupen dat gebied. Ze voelen aan alsof ze bont en blauw zijn, heel naar. Heb inmiddels ook al een paar keer kramp in de kuiten gehad.
Dus ja, de nachten zijn ook hier heel erg lang voor me, pfff. En overdag kan ik geen stap verzetten van de pijn soms..jakkes.

Terug
Bovenaan