slecht slapen

de laatste week wordt ik midden in de nacht wakker om vervolgens ruim een uur klaar wakker te zijn...
hebben jullie dit ook en wat is jullie wondermiddel om lekker te slapen?

Jep helaas wel.Slaap al vanaf begin zwangerschap slecht,wordt veel wakker.Ben inmiddels 20wk.
Ach kunnen we er al vast aan wennen als de kleine geboren is.

pff ik heb er ook last van.... de eerste paar weken moest ik om de drie uur naar toilet... dat is even een week of twee over geweest. Maar nu ben ik ook steeds weer veel wakker, ben zo moe dat ik op tijd in slaap val, rond tien uur, kan mezelf echt niet langer wakker houden... dan wordt ik zo rond 12 a 1 uur weer wakker, val ik rond drie uur weer in slaap en wordt ik ruim voor de wekker, rond half zes weer wakker... en dan val ik meestal nog even in slaap als vriend lief uit bed is, voor drie kwartier en wordt ik door mijn eigen wekker wakker gemaakt, totaal nog moe haha...
helaas nog geen wonder middel ontdekt!!

Helemaal herkenbaar!!
Word er ook zo gek van.. En dan heb ik weer een nachtje tussen zitten dat ik na het plassen na gewoon door kan slapen...
Ik heb ook geen wondermiddel gevonden...
Maar misschien dat een kopje camille thee kan helpen...? Schijnt rustgevend te zijn...

Warme melk met honing.... Maarja dan moet je dus wel je bedje uit haha... De melk in bed opdrinken en slaap lekker... Hier werkt het goed.... Nadeel is wel dat ik dan vroeg weer wakker ben omdat ik moet plassen hihi. Maar als je de nacht maar door bent...

ik ken het helemaal. Moeilijk kunnen liggen. Vooral als je buikslaper bent. Heel vast slapen is er niet meer bij nu al niet meer. Als je wakker bent moet je eerst naar de wc heb ik tenminste en dan kost het weer veel moeite om in slaap te komen wat een ellende:s
voedingskussen aanschaffen is mij vertelt nog niet geprobeerd.

Herken het ook. Val vrij snel in slaap, maar wordt na een uur of 4 wakker om naar de wc te gaan. Daarna val ik gewoon niet meer in slaap, omdat ik niet lekker meer kan liggen.

Kunnen we vast wennen aan de korte nachten die ons te wachten staan ;-)

Terug
Bovenaan