slecht slapen

wie herkent dit ook? Het slapen wordt nu al een ramp. Ik ben een buikslaper en dat lukt al weken niet meer maar nu moet ik op de zij of op de rug slapen. Maar krijg echt last van me heupen, boven benen. onderrug zeurt af en toe ook komt het omdat de gewrichten soepeleren worden? ben om de 2 uur zo ong wel wakker is toch niet normaal:S

herken het ja
bij mij slaapen mijn arme en handen ook nog eens weet ook niet waar ik ze moet laten
maar ben wel uitgerust als ik wakkerword
en anders probeer ik s'middags even te slaapen als we s'vonds nog ergens naar toe gaan
hoort er bij lossere gewrichten en wat esxtra geweigt maar alles went
groetjes

Heel herkenbaar.
Ik weet niet hoe ver je nu bent.
Ik ben 21wk en slaap al vanaf het begin van zwangerschap moeizamer.Ik gebruik nu een voedingskussen die ik tussen mijn benen leg.Ligt dan wat confortabeler,ligt je buik niet zo in de weg hahaha.Maar het hoort er nu eenmaal bij.
Ik moet er 's nachts ook standaard uit om te plassen nu.

Ook hier heel veel slaapproblemen, ook heb ik ontzettend veel last van rusteloze benen en die houden me ook wakker. En het begint nu al, ben pas 20 weken dus heb nog even te gaan.

Kunnen we alvast wennen aan het idee dat we er straks als kleine is geboren ook continu uit moeten 's nachts voor de voedingen:)

ik ben bijna 22 weken sliep vanaf het begin ook wel onrustiger maar nu heb ik ook echt last van me benen word gewoon wakker met spierpijn :S wie weet is dit wel tijdelijk hoop ik haha

Ik mag me zo te lezen gelukkig prijzen.Ik slaap vrij goed. Ik ben wel eens wakker 's nachts,maar hoef er niet uit om naar de wc te gaan en heb ook geen last van mijn benen. Begin nu wel wat vocht vast te houden in mijn benen.

ik heb er nu tijdens de zwangerschap geen last van, maar heb wel ervaring. Ik heb een aantal jaar geleden heel erg last gehad van mijn gewrichten, dit kwam alleen door mijn werk. Wat bij mijn heupen heel goed hielp was met een kussen tussen de benen slapen, dan liggen je heupen wat rechter (snap je?).
in mijn vorige zwangerschap gebruikte ik ook een voedingskussen, tussen de benen en onder de buik. Dat lag wel lekker.. Maar volgens mij ben ik een vd weinige die in de zwangerschap juist op de rug gaat slapen.. bij mijn dochter tot aan de laatste nacht! Terwijl je veel hoort dat dat niet lekker ligt met zo'n dikke buik.. ik vond het juist heerlijk! lekker met mn handen op die draaikont van mn dochtertje!

Terug
Bovenaan