slecht slapen

Slaap ook heel erg slecht, al een aantal weken. Inslapen lukt meestal wel redelijk maar na een paar uur wordt ik wakker en dan ook echt klaarwakker! Afgelopen nacht ook weer: slaap ik net 2,5 uur en wordt ik weer wakker. Vervolgens lig ik gewoon 3,5 uur wakker en zo tegen de tijd dat het ochtend is val ik pas weer in slaap. Denk dat het idd vast voorbereiding vd natuur is voor als de baby er is ofzo :)
Heb ook een voedingskussen dat ik regelmatig gebruik, maar het helpt voor mij niet zoveel. En 's nachts is onze zoon juist erg actief en wakker, dus daar geniet ik ook wel weer van (vaak ook op mijn rug, dan voel ik het goed).

hier ook een slechte slaper,en niet omdat ik zo vaak naar de wc hoef of zo,maar ik had het bij mijn 1e ook die ontzettend rare,enge,onmogelijke dromen!!
Hoort bij de zwangerschap..helaas!!!

Hoi, ik slaap ook slecht, niet zozeer door pijntjes maar na goed inslapen vaak wakker voor een plasje en dan een hele tijd niet in kunnen slapen. Ook de mafste dromen sinds een paar dagen. Volgens de vk geen goede tip daarvoor. Ik probeer me te ontspannen en als er naast me flink gesnurkt wordt, moet meneer naar een logeerbedje, ik val dan met een boekje en de wake-up light die vanzelf dimt, wel weer in slaap.

Line

hee hee,

ook ik slaap niet meer zo als vroeger. op sommig vlaken wel beter, vroeger kon ik nooit in slaap komen nu ben ik zo moe dat dat tot minder problemen zorgt!

zelf moet ik al van af de beging vaker plassen snacht nu zo ongeveer na 2 a 3 uur en heb dan ook erg veel dorst.

slaap nu op mijn zij met een voedingkussen. heb mijn gewoon hoofd kussen ook iets dikker moeten maken tegen de nek pijn. waar ik mijn armen kwijt moet is ook een raadsel. verder word ik soms op mijn rug wakken!
een dutje na het werk doe ik wel steeds vakken. ben ik die avond ook wat waard!

mijn vriend had uitgezocht dat het beter is om op je linker zij te liggen van wegen bloedsomloop naar je benen dan minder word afgeklemde!!! misschien kan het sommig van jullie helpen!

verloopig moeten we er gewoon maar even onze draai er in vinden geloof ik en tja van weinig slapen zullen we maar aan moeten wennen.

sterke er allemaal nog even mee
revitally

ook ik slaap sinds 2 weken slechter. En dat terwijl ik op de bank vaak al in slaap val, zo moe ben ik!
Ik slaap al vanaf het begin met een kussen tussen mijn benen, ligt lekkerder. Op mijn ging toen al niet meer door mijn zere borsten.....
Ik heb geen pijn 's nachts, maar ben gewoon wakker en toch heel moe. Zullen de hormonen zijn!
Verder helpt het bij ouderen met rusteloze benen soms om ze 's avonds te masseren.

En bedenk maar zo....we zijn op of al over de helft!!

Succes allemaal

Hoi,
Ik was of ben ook een buikslaper, soms mis ik het wel enorm om even lekker op mijn buik te kunnen slapen.
Ik heb alleen geen last van mijn benen, armen of rug, alleen doordat ik niet echt slapen kan hoe ik eerder lag, word ik vaker wakker of slaap ik heel erg onrustig. Blij dat ik straks weer liggen kan zoals ik gewend was :) !!

Terug
Bovenaan