Slecht slapen

Vervelend he! Heb er ook zo'n last van! En inderdaad het inslapen gaat wel maar als ik halfverwege de nacht wakker wordt kom ik gewoon niet meer in slaap.. Als de wekker rond een uur of 6 gaat ben ik doodop en zou ik zo in slaap kunnen vallen, ' s avonds rond een uur of 8-9 ben ik dan ook echt hartstikke moe.
 
Ja, echt hè! Ik ben echt niks meer waard in de avond, echt leuk voor mijn vriend ;). Ik duik dus nu maar weer mijn bed in (is vroeg voor ons...). Hopelijk weltrusten mede-slechtslapers! En als iemand de gouden tip heeft, deel em ALSJEBLIEFT met ons :)
 
Hier nog een die niet kan slapen, eerst kom ik niet in slaap van de jeuk overal en vervolgens raak ik volgens mij in mijn slaap geiiriteerd dat ik niet op mijn buik kan slapen en wordt ik klaar wakker na een paar uur. Kom dan moeilijk in slaap. Ga er dan even uit om wat te drinken en ga op het logeerbed liggen (man snurkt nogal). Het matras van het logeerbed is veel zachter dan dat van ons bed en nog beter, er ontbreekt een plank van de bedbodem, precies zo bij mijn buik/heup. Slaap dan heerlijk ontspannen en zo veel meer comfortabeler, echt geweldig. Bij mij werkt het super.
 
Mijn verloskundige adviseerd juist GEEN middagslaapje meer te doen (zo zie je maar weer dat iedereen wat anders zegt)
Ik slaap altijd heel slecht tijdens zwangerschappen en snak er 's middags echt naar.
Ik heb van haar van dokter Vogel slaaptabletten (Dormeasan gekregen) Het werkt écht bij mij. Wordt gewoon wakker van de andere kinderen etc, maar slaap daarna weer heel gemakkelijk in. Het mag gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap en borstvoeding, dus is heel suptiel. Er zit ook iets in om meer energie uit je slaap te halen. Ik gebruik het niet alle nachten, maar zo'n 3x per week, maar het werkt echt super bij mij!

Slaap lekkeR!
 
Terug
Bovenaan