Slecht slapen

Thanx voor de tips, ben dus niet de enigste...
We moeten er maar mee dealen he, balen !
Overdag kan ik niet echt rusten, of ik werk of ik ben thuis met me kinders...van 4 en 2 jaar...dus dat is bijna niet haalbaar, maar moet eerlijk zeggen dat ik overdag ook niet heel moe ben...dat is dan wel lekker.

Tip van een augustus mama:
Ik heb ook onwijs slecht geslapen tijdens mijn zwangerschap, en na 6 weken nauwelijks een oog dicht te hebben gedaan ben ik het hele medische circuit door gegaan (vk, ha, apotheker en gyn). Van de gyn en ha kreeg ik temazepam en van de vk en apotheker kreeg ik de tip om Dormiplant te nemen. Officieel zijn slaapmiddelen niet toegestaan bij zwangerschap, en de temazepam heb ik toch maar niet gebruikt, maar de Dormiplant is het minst slecht. Ik gebruikte 1 tablet een half uur voor het slapen en de 2e legde ik klaar voor als ik 's nachts weer wakker werd (dagdosering is 2 stuks). De 2e heb ik praktisch nooit hoeven gebruiken. Na een paar dagen sliep ik uit mezelf weer goed in en door :). En het idee dat ik er iets aan kon doen mocht ik weer slecht gaan slapen was al geruststellend genoeg!

Terug
Bovenaan