Slecht slapen

als je het werk niet volhoudt, wat bij jou duidelijk is want je lichaam geeft dat toch echt aan hoor! dan kun je ook gedeeltelijk voor 25% of 50% de ziektewet in
kost je baas niks en is niet laf!

bij mijn vorige zwangerschap ook de laatste 2 maanden 50% gewerkt en deze keer helaas al vanaf 8 weken volledig thuis

of jij kiest er nu zelf voor of jouw lichaam kiest er wel voor

je wilt toch een gezond kindje? dan moet je er ook wat voor doen, koppig of niet. Dit doe jij voor jouw kindje.

mijn vriendin luisterde ook niet, ze is 8 weken te vroeg! bevallen met een spoedkeizersnede, kindje 3mnd op ic en al die tijd niet weten of je je kan hechten aan het kindje of niet omdat je niet weet of zij het overleefd!
haar hele leven staat nu nog op zijn kop omdat ze het nog niet verwerkt hebben na 2 jr

klinkt misschien beetje hard maar wie weet kan ik je zo overhalen om voor jouw kindje te gaan

Gelukkig slaap ik nog best,(als mn zoontje van 15 mnd meewerkt tenminste)
misschien werk je toch wel te veel,heb je nog geen vakantie staan ook,feestdagen?probeer dan eens lekker uit te rusten,of in het weekend.

en tot 4 weken werken voor je verlof is zwaar hoor,heb ik bij de oudste gedaan maar echt ook 4 weken nodig gehad om bij te komen.

oke volgens mij heb je genoeg tips en adviezen van iedereen gehad,je ben toch baas over jezelf,
sterkte en succes
liefs jootje

Hoi allemaal,

Heel lief allemaal die adviezen. Echter, ik ben wel echt heel erg afhankelijk van mijn werk en het geld. Daarnaast ben ik een uitzendkracht en is mij vertelt dat ze me niet kunnen ontslaan tijdens mijn zwangerschap en -verlof, maar wel in de zoveelste week daarna. Mocht ik me nu teveel ziek melden of teveel met verlof gaan, dan hoef ik niet meer terug te komen, en dat wil ik ook niet, dus ja, een beetje een dubbel gevoel.. Dus ik ga gewoon overleggen met mijn VK wat het handigste is.

En ook bedankt voor de adviezen over de groei van het kindje, zal het voorleggen aan de verloskundige. Moet over twee weken weer, dus we zullen dan weer zien..

En Nelie,

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben... en dat er mensen zijn die me begrijpen, haha, want dat doet niet iedereen.. en ik ben echt geen pitbull of zo :)

Liefs Samantha

Terug
Bovenaan