Slecht slapen...

Jaaaaa verrvelend he dat niet slapen.

Bij mij komt het voornamelijk omdat mijn zoon de afgelopen maanden zijn halve gebit heeft gekregen. En hij was dus iedere nacht geregeld op, en wij dus ook.

Nu heeft hij twee dagen weer (op een huiltje na) weer helemaal lekker doorgeslapen, maar ik lig dus nu wakker.

Bij mijn eerste zw.schap was ik zo kapot als een hond de hele dag door. Nu lijkt het wel alsof ik energie voor drie heb! Echt heel raar. Ik gaap wel de hele dag, maar ben niet moe hahaha.

EDn idd, meestal zijn dit de eerste weken.... gaat wel weer over.

Ik denk dat iedereen blij is dat ze 'kwaaltjes' hebben, na zolang bezig te zijn geweest!

Liefs

Bedankt voor het mee denken lieverds! :)
Ben net een half uurtje thuis en helemaal gebroken dus ik denk (hoop) dat ik straks beter slaap!

En indd, na 2 jaar neem je de kwaaltjes wel voor lief! Hihihi!

Liefs Lynn.

Hoi lynn

Nee bij valt wel mee leg wel 100 rondjes te draaien voor dat ik slaap ,en in de middag moet egt ff leggen
Maar dat is alles wat vervelend ,,,, het is ook zo spanend Meschien is dat het merk wel dat ik ook iets onrustige woord maar Meschien om dat het bijna 16 april is ??? Suc6 er mee meid knuff marie

Heyy meid

Ik heb precies zo een topic bij de nov mamas geplaatst. Wat een drama he! Ik heb er al een paar weken last van en ben ook bek af:(
Echt heel vervelend.. of ik nou vroeg of laat naar bed ga het maakt niks uit.. hopen dat het straks weer over gaat..

Liefs

Wat vreselijk zeg! Ik ben echt geen mens meer! Na weer 2 dagen te hebben gewerkt, dacht ik heel moe te zijn, was ik ook en ik dacht: wat zal ik lekker slapen maar helaas niets is minder waar!

Ukkietje: aan het tijdstip van je bericht te zien, dacht je: ik ga maar wat anders doen, dan slapen..... ik hoop echt dat we gauw weer een gewone nachtrust hebben!

Liefs!

Terug
Bovenaan