slecht tot niet kunnen poepen

Dat is fijn, dat scheelt al heel erg! Dan zou ik het ziekenhuis even bellen om aan te geven dat het zo moeizaam gaat met de ontlasting. Aangeven dat ze daardoor weer meer gaat spugen en onrustig wordt.

Kijk ook uit welke basis vitamine D je geeft...dat was bij ons de boosdoener van maandenlang obstipatie drama. Wisten wij veel dat t daaraan lag. Vreselijk, echt. Voor jullie beste keus nu echt druppels op olie basis vit D. Verder met t poep probleem zelf; ik heb echt ALLES geprobeerd, niks hielp totdat we de oorzaak zelf  eindelijk vonden en weg lieten... wellicht andere manieren vinden voor het spuug probleem? 
tips voor de fles:
- altijd t water afkoken ( minder kalk)
- een flesvoeding poeder die minder zuurte heeft proberen. (Nutrilon was hier te zuur en toen naar kruidvat merk gegaan, die was goed)
- voor kalmering van de maag en darmen (spugen en krampjes) hebben wij de eerste 3 maanden Annique thee zakjes in het voorafgekookte water laten trekken. Grote kan=1 zakje. Is een oma’s trucje. Is cafeine vrij en alleen verkrijgbaar bij gezondheidswinkels enz. werkte super. Daarna had ze t niet meer nodig, zagen we na rustig minder thee te gebruiken. 
pas 2 maanden later kwam het obstipatie probleem. Wat laterna bleek te komen doordat ik van druppels vit d merk was geswitcht... 
heel veel gedoe met die babytjes he, konden ze maar meteen praten.. succes daar, hopelijk heb je iets aan de tips ??

Een gevalletje niet geschoten is altijd mis, maar in ieder geval niet medisch, dus makkelijk te proberen.
Hier werkt gebroken lijnzaad erg goed voor te poepen. Iedere dag een klein beetje in de fles, hoeft niet iedere fles. Ooit tip gehad van de huisarts, hier was ze toen echter al ruim een half jaar. Dus misschien nog even checken qua leeftijd. Maar hier theelepeltje per dag voldoende voor soepelere en dunnere ontlasting. Beter resultaat dan de lactulose, waar ze alleen maar meer krampen van kreeg.

Terug
Bovenaan