<p>Hallo dames,</p><p>Ik wil hiermee even van mij afschrijven en wellicht dat er meer vrouwen zijn die iets soortgelijks meegemaakt hebben. </p><p>Woensdag hadden wij de eerste echo. Volgens de berekeningen had ik zo'n 9 weken zwanger moeten zijn. De verloskundige begon met een uitwendige echo, maar hierbij was niets te zien. Toen ging ze inwendig kijken. Ze kwam uiteindelijk uit op 6w2d. Zonder hartslag. Ze zei dat wij ervan uit moeten gaan dat dit uitdraait op een miskraam. </p><p>Ik heb geen bloedverlies gehad of erge steken dus dit kwam echt totaal onverwachts voor ons.?</p><p>Mijn laatste menstruatie begon op 20 maart en ik heb op 16 april positief getest met Sensitest. Ik heb die week ook een clearblue gedaan die 1-2 aangaf. Daarna liepen al mn testen netjes op en de mvm test was ook keurig donker terwijl ik die overdag heb gedaan en ieder uur moest plassen ongeveer.</p><p>Geen idee wanneer mn ei was. Heb geen ovulatietesten gebruikt. Ben onregelmatig ongesteld ik heb cyclussen tussen de 23 en 26 dagen gehad dus wel altijd vrij kort. </p><p>Na een week moeten we terug komen voor een echo om te kijken of er nog groei in zit. Ik weet niet wat ik er nou van moet denken. Mn borsten zijn nog super gevoelig, ruik alles extra goed wordt er zelfs een beetje misselijk van soms. Heb nu wel buikpijn af en toe en steekjes van onderen. </p><p>Alvast bedankt als je het hele bericht hebt gelezen. Het is een heel verhaal zo.</p><p>Liefs Juliaa </p>