Slechte eerste echo gehad

Precies in alles hetzelfde meegemaakt! En ik heb nu een gezonde dochter van 8,5 maand. Hopelijk mag het voor jullie ook zo goed aflopen. Ik weet als geen ander hoe spannend dit voor jullie moet zijn. Denk aan jullie! 

@ TJF, Dankjewel! Gelukkig is het bij jullie goed gekomen. 
@gebruiker, was er bij jou ook zo'n groot verschil? Scheelt hier dus zo'n 2,5-3 weken. Volgens onze verloskundige is het heel onwaarschijnlijk dat dit nog goed komt, want dan zou ik al positief getest hebben rond het moment van de bevruchting.  

Hoi,

Ik heb helaas precies het zelfde meegemaakt 3 maanden geleden. Zou ook 8 weken zwanger moeten zijn, maar het vruchtje was na 6 weken niet meer gegroeid. Er was geen hartslag meer zichtbaar.
Mijn testen liepen ook gewoon op, waardoor ik dacht dat alles wel goed zou komen. Maar dit wilt niets zeggen helaas.. Er was echt geen leven meer maar me lichaam stootte het vruchtje niet af, daar heb ik medicijnen voor gekregen. Toen liet het pas los.
Na me miskraam heeft het 4 weken geduurt voor ik een negatieve HCG test had, zo lang bleef het hormoon nog in me lichaam.
Sorry voor me slechte ervaring, ik hoop dat het bij jou misschien toch nog goed komt! Sterkte ermee.

@Juliaa: Volgens onze eigen berekening zouden we ongeveer 8w2 zijn, maar de eerste echo kwam uit op 5w3 dus dat scheelde nog al wat... Daarna een paar spannende de weken en toen ineens een hele goede echo. Hopelijk mag het ook zo voor jullie zijn. Sterkte! 

@ Milkaoreo, Dankjewel! Ik durf inderdaad niet te testen ik denk dat die sowieso positief blijven. Ik voel mij ook nog gewoon zwanger heb nog geen tekenen van een aankomende miskraam. Dus ben bang dat ik ook medicijnen moet nemen. Curretage doe ik liever niet alleen als het echt niet anders kan.
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn als jullie daar aan toe zijn! Wij hebben in ieder geval besloten om meteen weer te gaan proberen. Misschien 1 menstruatie afwachten, maar heb ook geen idee van mn cyclus straks natuurlijk..  
@gebruiker, dat is wel een bizar verschil! Wat fijn dat het bij jullie goed is gekomen! Maar testte jij ook al eerder positief? Omdat ik zo snel eigenlijk rond mn nod al positief testte zei de vk dat ik echt nergens op moet hopen. Had wel een Sensitest en die zijn best gevoelig volgens mij. Later die week een clearblue die 1-2 aangaf. 

Hoi Juliaa, 

Hier precies hetzelfde verhaal. 

Gisteren een echo gehad met 7+1 en wel een vruchtzakje te zien met iets erin, maar geen hartslag en veel te klein. Afmetingen kwamen overeen met 5 of 5 1/2 week. 

Verloskundige was duidelijk dat dit niet wat zou worden waarschijnlijk. Ook omdat ik op 10 mei positief getest heb en mijn cyclus al maanden netjes op exact 28 dagen zit. Volgende week vrijdag een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis. 

Voor mezelf al besloten van het ergste uit te gaan gezien de woorden van de verloskundige. Heel erg verdrietig natuurlijk!

Heel veel sterkte toegewenst! 

Terug
Bovenaan