Slechte ervaring met Liefs Femke geboortekaartjes

Ik wil graag een ervaring met jullie delen, zodat jullie niet hetzelfde hoeven te ervaren met Liefs Femke geboortekaartjes.

Wil je een mooi kaartje zonder stress te ervaren in je zwangerschap? Ga dan NIET in zee met Femke!!

Vooraf krijg je een tijdlijn, waar uiteindelijk niks van klopt. Waar wij een proefdruk volgens de planning in kalenderweek 32 zouden krijgen, kregen wij dit net een paar dagen voor de bevalling binnen. (En voor er terug gewezen wordt: van 2 dagen later reageren vanuit de koper, kan je nooit 8 weken uitlopen Femke )
Er moesten continu reminders gestuurd worden naar Femke. Gelukkig kon Femke genieten van spontane vakanties of mooie wandelingen op het strand, als zwangere vrouw kon je in deze periode niet genieten door alle stress en spanningen rondom deze samenwerking. Gelukkig bedankt Femke wel voor onze geduld, ondanks wij aangaven dat wij deze niet meer hadden.
En ohja: wij hadden een volle bingokaart met de opmerking “ik denk dat PostNL vertraging heeft!”
Femke heeft als enige bedrijf een standaard vertraging van minimaal 3-4 leverdagen. (Toch knap he, als de kaartjes vanuit de drukker 2 dagen sneller gedrukt, verzonden en geleverd zijn dan de enveloppen die Femke gelijk kon sturen)

Uiteindelijk gaf zij een kortingscode, maar die compenseerden zeker niet voor alle stress en administratieve taken (wij waren namelijk bijna haar administratieve medewerker met alle reminders) die wij hadden.

Ik ben het zusje die dit proces heeft meegemaakt en daarom deze recensie schrijft, want dit gunt niemand zijn/haar zus

Terug
Bovenaan