Hallo allemaal,
Vandaag wilde mijn dochterje van 3 jaar "lui" zijn en vroeg of ze met een dekentje op de bank mocht gaan liggen.
Natuurlijk mocht dat wel van mij en omdat ze zo lekker lag ben ik haar een zakje chips gaan brengen met wat koude thee.
Ze was helemaal aan het genieten en ik kon ondertussen fijn de klusjes doen die gedaan moeten worden zoals het strijken van de was enz.
Nou niets aan de hand zul je zeggen....TOTDAT er onverwachts een kennis op bezoek kwam.
Zij vond het echt niet kunnen dat mijn dochtertje met dit weer op de bank lag onder een dekentje.
Zij vond dat mijn dochtertje buiten moest spelen!!!!!
Ze keek me echt zo aan van ....wat een waardeloze moeder ben je toch.
Gelukkig is ze snel weer gegaan, maar ik ben nu wel heel verdrietig!!!
Sorry, moest het even kwijt.
Maar....ik ben nu toch geen slechte moeder?????
Groetjes
Patricia
Vandaag wilde mijn dochterje van 3 jaar "lui" zijn en vroeg of ze met een dekentje op de bank mocht gaan liggen.
Natuurlijk mocht dat wel van mij en omdat ze zo lekker lag ben ik haar een zakje chips gaan brengen met wat koude thee.
Ze was helemaal aan het genieten en ik kon ondertussen fijn de klusjes doen die gedaan moeten worden zoals het strijken van de was enz.
Nou niets aan de hand zul je zeggen....TOTDAT er onverwachts een kennis op bezoek kwam.
Zij vond het echt niet kunnen dat mijn dochtertje met dit weer op de bank lag onder een dekentje.
Zij vond dat mijn dochtertje buiten moest spelen!!!!!
Ze keek me echt zo aan van ....wat een waardeloze moeder ben je toch.
Gelukkig is ze snel weer gegaan, maar ik ben nu wel heel verdrietig!!!
Sorry, moest het even kwijt.
Maar....ik ben nu toch geen slechte moeder?????
Groetjes
Patricia