Slechte mama?????

Hallo allemaal,

Vandaag wilde mijn dochterje van 3 jaar "lui" zijn en vroeg of ze met een dekentje op de bank mocht gaan liggen.
Natuurlijk mocht dat wel van mij en omdat ze zo lekker lag ben ik haar een zakje chips gaan brengen met wat koude thee.
Ze was helemaal aan het genieten en ik kon ondertussen fijn de klusjes doen die gedaan moeten worden zoals het strijken van de was enz.

Nou niets aan de hand zul je zeggen....TOTDAT er onverwachts een kennis op bezoek kwam.
Zij vond het echt niet kunnen dat mijn dochtertje met dit weer op de bank lag onder een dekentje.
Zij vond dat mijn dochtertje buiten moest spelen!!!!!
Ze keek me echt zo aan van ....wat een waardeloze moeder ben je toch.
Gelukkig is ze snel weer gegaan, maar ik ben nu wel heel verdrietig!!!

Sorry, moest het even kwijt.
Maar....ik ben nu toch geen slechte moeder?????


Groetjes
Patricia
 
Hoi Patries

Wat haal jij je nu in je hoofd,laat jou dochter toch, tuurlijk is het goed om lekker buiten te zijn,maar je kunt ze toch niet dwingen.En lekker belangrijk  hoe  een ander er  over denkt,en waar bemoeit ze zich mee,wij volwassen coconnen(bank hangen)  toch ook weleens of niet soms.En het wordt van het weekend nog  beter weer dus nog genoeg tijd om lekker erop uit te trekken en jij bent ook lekker klaar met je huishouden zodat je even lekker mee kunt.En lekker mutsen is  op zijn tijd is best ff lekker.

Groetjes Angelique          
 
Is toch heerlijk als je dochter zo lekker kan relaxen...
Mijn oudste dochter kan dat ook zo goed.   Het liefst als ik ook op de bank zit, lekker tegen met aan hangen. Wij hebben ook af en toe zulke middagen hoor.
Geniet er van, en maak het lekker gezellig.

groetjes Mel
 
Ik doe dat regelmatig zo hoor, niet altijd met chips natuurlijk, maar het gewoon afwisselen binnen en buiten en binnen mag ze van mij af en toe wel lekker op de bank een video/dvd kijken...

Helaas kan mijn dochter van 3,5 niet alleen buitenspelen totdat ze haar zwemdiploma heeft omdat we in een nogal waterrijke buurt wonen en dat betekent dus dat ik voorlopig mee zal moeten en dat komt soms gewoon niet uit (heb ook nog een baby van 15 maart) en dan mag ze best lekker op de bank als ze dat wil, als ze daarna maar lekker weer gaat spelen, binnen of buiten

groetjes Yvonne
 
Je kent jezelf en je dochter toch het best.
Iedereen heeft altijd een oordeel klaar. Dat gezeur altijd. Iedereen moet lekker doen wat hij zelf goed vindt.

Ik zelf heb na mijn laatste bevalling (1 maart 2007)  het roer omgegooid. Was ik eerder een voorstander voor geen TV, veel voorlezen (doe ik nog steeds) en vooral educatief en  creatief bezig zijn....dat is bijna  niet te doen met 2. Betrap mezelf op filmpje opzetten om even wat tijd voor mezelf te hebben. Wat ik nog het ergste vind is dat ik voor mijn gevoel mijn jongste veel minder aandacht geef dan de oudste. Ze is heel makkelijk en daardoor "vergeet" je haar bijna aandacht te geven/ Volgens mij heeft  iedereen wel een beetje het gevoel soms een slechte moeder te zijn.

Dagmar

O ja Ik ben een webwinkel in kinderkleding begonnen.  Is niet gopedkoop en echte merkkleding (ik ben de enige webwinkel die GURU GANG mag  verkopen trots trots)
Maar ja iedereen betaald wat ie lijden kan. Ikzelf combineer altijd wat duurdere dingen met het goedkopere (Het gaat echt langer mee het duurdere)  
Het is kleding van over de hele wereld en dus niet iets waar je alle kinderen uit de klas al mee ziet.....maar ze vallen er ook niet mee buiten de boot.

www.romelykidswear.nl
Help mijn netwerk uitbreiden. Alle hulp is welkom
 
Ik vind je juist een hele lieve mama!!!!
het is toch heerlijk als je kindje even wilt luieren, en dat ze lekker verwend wordt met een zakje chips! En dat jij even aan je klusjes toekomt, iedereen blij!
Vreselijk mens, die je zo veroordeeld! Laat maar lekker kletsen en blijf vooral doen waar jij je lekker bij voelt!
Groetjes Soela
 
Mijn dochter vind het heerlijk met een dekentje op de bank, dat is meer dan dat je het koud hebt het geeft een gevoel van geborgenheid. En oh ja, haar favoriete dvd is mickey's kerstfeest, zaten wij lekker binnen toen het warm was " kerst " te kijken. So what????
 
Terug
Bovenaan