Slechte mama?????

Hoi Patricia,

Wat heerlijk dat je kindje zo lekker kan relaxen, dan loopt je hart toch over van liefde....
Die knuppel van mij vind het ook heerlijk, vooral nadat hij uit de peuterclub komt of heel druk gespeeld heeft. Dan gaat hij lekker op de bank liggen en pakt dan ook een dekentje en soms dommelt hij lekker weg.....

Nee hoor je bent geen luie mama,   maar een hele lieve zorgzame moeder die haar kindje een goed gevoel geeft door haar eens lekker te verwennen.

Jolada
 
Hallo,

Hierbij wil ik jullie even hartelijk bedanken voor de lieve reacties.

Die "kennis" heeft inderdaad kinderen, maar die is meer bezig met haar carriere dan met haar kinderen lijkt wel want dit soort futtiliteiten doet ze gewoon niet jammer genoeg.

Maar nogmaals......
Jullie hebben me weer lekker boven Jan geholpen :).

Groetjes
Patricia
 
Super toch dat ze daar zo van kan genieten...ze geeft het toch zelf aan dat ze ff lui wil   zijn. Heeft ze het waarschijnlijk ook nodig!!!! Mijn kinderen doen het ook wel hoor, lekker op de bank met wat drinken en een schaaltje chips...genieten ze op en top!!!!

En die kennis moet ophouden met zeuren, jij weet toch zeker wel wat goed is voor je dochtertje, lekker van genieten en niks aantrekken van wat zij te melden heeft.
 
Pfff, lekker laten zeuren!!!! Als je dat toch niet iedere dag doet, laat je dochtertje lekker genieten.. Het is voor jou lekker om ze te vertroetelen, en voor haar lekker om eens verwend te worden.
Laat je niks aanpraten hoor.
Gr. Anne-Marie
 
Terug
Bovenaan