<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik moet even wat kwijt hoor... ik heb sinds ik moeder ben geworden van allerlei mensen om me heen dingen te horen gekregen waardoor ik het gevoel krijg dat ik een slechte moeder ben.. enerzijds misschien onzin en moet je mensen gewoon laten kletsen, ieder zo z'n mening zullen we maar zeggen, maar eigenlijk knaagt het toch ergens.. Hoe gaan jullie er mee om? Ben ik gek? Gaat om dit soort dingen:</p><p>- breng je je kind naar de opvang? Wat zielig! Dat komt vast omdat jullie je huis niet kunnen betalen op 1 salaris! .... euh nee, ik vind het ook gewoon leuk om te werken en niet leuk om alleen maar thuis te zijn met mn kind!</p><p>- moest je niet huilen toen je hem voor het eerst naar de opvang bracht?.... euh nee</p><p>- moest je niet huilen toen hij zn vaccinatie kreeg? .... euh nee</p><p>- het echt elke dag genieten van zo'n kleintje toch? ... euh nou vaak wel maar echt niet elke dag hoor</p><p>- laat je hem echt huilen als hij moet slapen? ... euh ja soms wel even, als er verder niets mis is heeft hij dat soms even nodig..</p><p> </p><p>Etc etc etc....</p>