slechte voorlichting redactie!!!

Ik moet dit even kwijt hoor, ben helemaal boos
Iedereen lijkt de weg kwijt te zijn en niemand kan elkaar vinden,
vindt dus dat de redactie wel even wat duidelijker had kunnen zijn met wat er allemaal gebeurt hier op de forums, even een berichtje plaatsen op de startpagina over het hoe en waarom lijkt me wel handig redactie.en wanneer doen de maandforums het weer? een beetje informatie zou dus wel handig zijn voor iedereen.
zo, dat lucht op zeg.
groetjes eefje.

PS. mosy, cath, lies, kirsten en iedereen van t juni-forum, WAAR ZIJN JULLIE???
 
Hoi,

Ik hoor eigenlijk op het zwanger worden forum, maar ik denk dat niemand het me kwalijk zal nemen als ik hier effe vertel dat ik met bovenstaande volledig akkoord ga! Hadden we eens een forum waar die hele rompslomp niet nodig was en nu maken ze er weer een zooitje van!  Ik ben hier niet over te spreken en ik denk met mij vele anderen ook niet.

Groetjes,
Marian
 

hallo,
Wat een gedoe hier..
Is wel fijn dat er dan niet meer anoniem gereageerd kan worden ..
En die icoontjes enzo erbij is ook leuk..
Maar dat ze de pagina's zelf ook veranderd hebben... oeij..
Wanneer doen de maand pagina's het weer.. Want ik zit in de April forum..

 
Ik ben het met jullie eens.
Ik zie ook nog helemaal geen reactie van de redactie!!
En in de berichtenlijst zie ik de berichtjes van gister en eergisteren niet meer. Wel  van vorige week dinsdag.Hoe werkt het nou precies???
En inderdaad de maandforums werken ook niet.

Pff verandering is goed maar wel wat meer info graag.

Rox
 
JOEHOE IK BEN HIERRRRRRRRRRRR!!!!!

Ben gelukkig wel ingelogd, maar de forums lopen nog niet allemaal hè?
Zeker voor de februari-maart moeders vind ik het wel sneu, maandenlang contact met elkaar en nu kan je de anderen niet inlichten als je bent bevallen.

Maar goed, ik ben het ergens wel met je eens.
Aan de andere kant snap ik ook wel dat zo'n nieuw systeem de tijd nodig heeft om te werken.
En laten we eerlijk zijn.......het leek er sterk op dat er een paar pestkoppen de boel zaten te vergallen de laatste tijd, daar zijn we dan ook vanaf als het te erg word.
 
Ik heb de redactie gemaild en kreeg als antwoord o.a. dat ze het  aangekondigd hebben via de nieuwsbrief. Ze vergeten denk ik voor het gemak even dat niet iedereen daarop aangesloten is.

Het zou heel veel schelen als ze even een berichtje plaatsen waarin ze het eea uitleggen. Dan zou iedereen er waarschijnlijk wel begrip voor kunnen opbrengen.


Dit is trouwens wat zij mij mailden (dat weten jullie dat ook meteen):

Na vele klachten over een slecht bereikbaar forum en geen veiligheid vanwege het ontbreken van een login hebben we eindelijk het nieuwe forum-systeem klaar. De komst ervan is meerdere malen aangekondigd in onze nieuwsbrief. Zoals jullie zullen begrijpen is het niet mogelijk alle discussie in een keer on-line te krijgen. We zijn er met meerdere mensen de hele dag mee bezig. Elke minuut komt er een nieuwe discussie bij. Hopelijk zijn we vanavond zover dat het zwanger- en babyforum on-line staan.
In dit nieuwe forum is het mogelijk foto's te plaatsen bij berichten en kun je wanneer je dit wenst meer informatie over jezelf kwijt aan anderen. Het is echt een vooruitgang. Bovendien is ons beloofd dat dit nieuwe systeem veel beter te bereiken is.
Nog een dagje geduld en dan is er verbetering, nogmaals op verzoek van honderden forum-bezoekers.

Laten we hopen dat het snel allemaal wel goed werkt!
 
Hoi,

Ik ben van het februari 2005, nadat ik mijn Max login had gemaakt kon ik ook niet meer in mijn forum komen.....

Gelukkig had ik nog een snelkoppeling op mijn computer staan, en alleen via deze snelkoppeling kan ik nog weer op het februari 2005 forum komen.

Verder heb ik niets gehoord van de redactie, dus was erg geschrokken van het feit dat ik in één keer nergens meer in kon....
Ik hoop dat alles het snel weer doet...
 

  Ja ik ben er ook weer hoor!!! Maar laat het nou net zo zijn dat ik in de afgelopen twee dagen nét twee vragen had gepost!! En ik ERG benieuwd bennaar de antwoorden omdat ik over 8 DAGEN uitgerekend ben!!!!!!!!!!   Jammer!!!!   En trouwens: Nieuwsbrief?? Wat voor nieuwsbrief??? Ben ik de enige die totaal niet op de hoogte was van het feit dat je uberhaupt een nieuwsbrief kan krijgen??? Wederom:
Nouja. Ik hoop iig dat ik snel ook de oude berichtjes kan lezen!!
 
Terug
Bovenaan