slechte voorlichting redactie!!!

Het is me gelukt!!!!!  

Vraag niet hoe want ik had problemen met het aanmelden bij Max. Grrrr!!

Krijg je een activeringscode die je moet invoeren en vervolgens werkt de link niet.

Nu dus maar een nieuwe aangemaakt want de redactie reageert ook niet

En alle berichten van de afgelopen dagen zijn foetsie. Lekker hoor!!

Maar gelukkig zie ik hier weer vertrouwde namen dus het zal wel snel wennen.
 

haha, wat heerlijk dat ik niet de enige was die zo sukkelde met het inloggen. En dan al die boze gezichtjes!! Zo kun je je wel beter uitdrukken hoe je je voelt. En je kunt foto's plaatsen! En beter nog......niemand kan meer anoniem lelijke dingen zeggen!!

Ik denk dat het even wennen is en over een weekje of 2 weten we niet beter meer. Het énige nadeel vindt ik dat je niet GELIJK de verhaaltjes kan lezen. Nu moet je eerst iets openen dus moet je een héél duidelijk onderwerp hebben.

Afijn, we komen er wel......

 
Ook ik heb zo'n antwoordmailtje gekregen van de redactie. Maar ja, als je geen nieuwsbrief ontvangt weet je dat niet.

Dus dacht ik vol goede moed...ik ga mezelf aanmelden voor de nieuwsbrief, lijkt me best eens leuk.
Alles ingevuld en wat bleek? Ik was al aangemeld en kon me dus niet nogmaals aanmelden.
Dat moet dan echt wel in het begin van mijn zwangerschap zijn geweest, want ik wist me dit niet meer te herinneren.
Ondanks dat heb ik dus echt nog nooit een nieuwsbrief ontvangen, dus da's ook eerlijk gezegd wel weer een puntje waar ze dan ook nog aan moeten werken.
Het loopt nogal een niet goed hè, jammer hoor.
Zo het dan zo ontzettend druk zijn, dat het daardoor fout gaat?

ondanks dat het flink wennen is, en soms eerlijk gezegd ook wel wat balen, wil ik toch een toost uitbrengen, omdat er nu lekker niet meer anoniem gereageerd kan worden!!

(met ook wel weer als nadeel dat je niet anoniem je vraag kan stellen als je toch iets wilt weten en je eigenlijk wat geneerd)
 
Hee meiden,



Ik ben van het maart forum en heb me ook eindelijk met heeeeeeeeeeel veel pijn en moeite weten te registeren bij MAX.

MAX blinkt niet écht uit in duidelijkheid vind ik.



Nu ik het antwoordje heb gelezen van de redactie (wat hier ergens boven
staat), begrijp ik het wel. En inderdaad het zal vast een verbetering
zijn. Geen anoniempjes meer enzo, foto's erbij kunnen zetten, leuke
smiles (die overigens wel irritant in mijn beeld blijven staan in het
menu )
... maarre... inderdaad, ik ben ook geen lid v/d nieuwsbrief... 't is
toch een kleine moeite om óf op dit forum te reageren, óf om de tekst
v/d nieuwsbrief even op de homepage te zetten als uitleg???  

Of denk ik nu gewoon te simpel.



Nu ja, ik hoop dat iedereen er nu snel opkomt en dat alle maandforums weer snel zullen werken!

Sterkte allemaal!



Groetjes Liesbeth (38+6)



 
Terug
Bovenaan