Hai lieve meiden,
Jullie ontzettend lieve reacties doen me zoooooo goed! Bedankt daarvoor.
We proberen er ons niet te druk over te maken. Er is inderdaad maar 1 pieter van de hoogeband nodig maarja zat die erbij. THAT's the question. Onee dat is een ander tv spelletje.
Voor bewerking waren het er net zoveel als de vorige keer. Toen bleven er echter 4,8 milj. over. Nu is er dus bij de bewerking veel verloren gegaan. We hopen dat het de volgende keer beter is.
Maar ach...misschien hebben we een keertje geluk! Met die 4,8 miljoen werden we ook niet zwanger dus daar zat geen pietertje bij. Hij was vast op vakantie en zwom nu weer mee.
We proberen in ieder geval gezond te leven en mijn man gaat zsm naar de homeopaat waar ik ook ben (voor andere klachten) want die heeft goede resultaten geboekt op fertilliteitsgebied.
Noortje, met ons gaat het verder wel ok. Allebei erg druk op het werk en nog volop het verlies van mijn schoonvader aan het verwerken. We bekijken het per dag en ondanks dat we net terug zijn van 3 weken Amerika is het plan er al om eind augustus lekker 2 weken de zon op te zoeken. Je moet jezelf verwennen he als je in dit soort trajecten zit.
Mijn man roept dat het eten klaar is dus ik ga aanschuiven beneden.
Veel liefs en nogmaals bedankt!
lfs inge